ماموران برق در خط کرونا


ماموران برق در خط کرونا

یادداشتی از خدیشی مدیرمسئول

ستاد مرکزی کرونا در کشور اعلام می‌کند که مردم نگران قبض برق نباشند و سال بعد بپردازند. این موضوع از همه رسانه‌ها اعلام می‌شود.

اما مامور برق زنگ در خانه را می‌زند و می‌گوید اداره به ما چیزی نگفته است. در اداره‌ برق هم می‌گویند: تاکنون بخشنامه‌ای برای نفرستادن مامور برق نیامده است و مردم می‌توانند بدهی این ماه را نپردازند. اما بدهی های گذشته را که باید بپردازند!

این برداشت از بخشنامه باعث شده، ماموران برق در شمال و جنوب کرمان همچنان راهی منازل شوند. ماموری که در این شرایط کرونایی، نه ماسک دارد و نه دستکش و فرآیند پرداخت بدهی و قرائت کنتور هم با مشارکت مشترک برق انجام می شود مشترکینی که سلامت آنها هم مشخص نیست.

یک مامور در روز چندین کنتور را می‌بیند چندین بار رسید را تحویل مشترک می دهد و این همان زنجیره ارتباطی است که به دلیل یک تصمیم اشتباه ادامه پیدا کرده است. این ماموران برق که ناقل احتمالی ویروس می شوند، هم سلامتی خود و هم مشترکین را به خطر می اندازند.

البته مدیران شرکت‌های برق هم حقیقت را می‌گویند، بخشنامه‌ای نیامده و احتمالا در روز آخر کاری امسال، بخشنامه به استان‌ها می‌رسد.

در شرایط بحران است که مدیر در موقعیت تصمیم گیری های مهم قرار می گیرد که بین سلامت همکاران و مردم شهرش و توبیخ احتمالی بالا دست یکی را انتخاب کند. اگر قرار است همه مدیران ما منتظر دستور بالا باشند و نتوانند دل به دریا بزنند، به قول سهراب سپهری جای مردان سیاست بنشانیم درخت تا هوا تازه شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44916
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.