اختلاف در ستاد کرونا بالا گرفت| نمکی: از بی‌اعتمادی مردم به مسئولین هراس دارم

وزیر بهداشت در واکنش غیرمستقیم به صحبت‌های رئیس جمهور گفت: از بی‌اعتمادی مردم به مسئولین هراس دارم و این زمانی است که به مردم راست نگوییم.

وزیر بهداشت صبح امروز در نشست کمیته امنیتی انتظامی ستاد مقابله با کرونا در واکنش غیر مستقیم به صحبت‌های رئیس جمهور انتقاد کرد. انتقادی که خبر از اختلاف جدی و تصمیم گیری‌های نادرست در ستاد ملی کرونا را می‌دهد.

رییس جمهور در روزهای گذشته ورود کرونای انگلیسی به کشور از عراق را اولین عامل موج چهارم کرونا اعلام کرده بود و تردد و تجمع فراوان در شب عید، مراسم عید نوروز را از دیگر عوامل دانست.

روحانی همچنین گفته بود که ستاد کرونا یک سخنگو دارد، نمی‌شود هر کسی چیزی بگوید، در مبارزه با کرونا همه باید یکصدا باشیم؛ با این حرف‌ها مردم دچار یاس و کادر درمان را خسته می‌کنیم.

نمکی اما راه خود را از روحانی جدا کرده و می گوید قبل از عید دو خواسته مهم داشتیم که کسی به حرف‌های وزارت بهداشت گوش نداد. « گفتیم به ما وقت بدهید تا طرح شهید سلیمانی را تا ۱۸ فروردین به صورت محله به محله ادامه دهیم و با جمعیت سیال نمی‌شود بیماریابی کرد و گفتیم سفر در هر صورت عامل انتقال بیماری است.»

وزیر بهداشت در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «از بی اعتمادی مردم به مسئولین هراس دارم و این زمانی است که راست به مردم نگوییم. اگر توقع تک‌صدایی از وزیر کارشناس مملکت در برابر حرف غیرکارشناسی را دارید، بدانید این اتفاق نخواهد افتاد.»

در همین حال امروز رئیسی رئیس قوه قضائیه نیز از عدم مدیریت فراگیری کرونا در موج اخیر انتقاد کرد و گفت: «این سوال به صورت جدی وجود دارد که چرا با وجود هشدارها و تاکیدات مسئولان متخصص، تصمیمات مقتضی و به موقع اتخاذ نشد.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68227
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.