ورود دادستان کرمان به استهلاک قطعات رهاشده خودرو در ارگ جدید بم| قطعات وارد بازار می‌شود

دادستان کرمان از استهلاک قطعات رها شده خودرو در مجموعه خودروسازی ارگ جدید بم خبر داد و گفت: این قطعات باید وارد بازار شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، دادخدا سالاری صبح امروز در بازدید از منطقه ویژه ارگ اقتصادی جدید بم در جمع خبرنگاران از ورود دادستانی به مسئله رهاسازی قطعات انواع خودروهای مختلف در مجموعه خودروسازی ارگ جدید بم خبر داد و اظهار داشت: تعیین تکلیف این با ورود دادستانی در مرکز استان و ستاد اقتصاد مقاومتی تعیین تکلیف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قطعات زیادی از انواع خودروهای مختلف در محوطه منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم رهاسازی شده است گفت: این قطعات در مکانی غیر مسقف نگهداری می‌شوند و به نوعی در حال استهلاک است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه بخشی از نیاز جامعه به این قطعات است افزود: در بازدید به عمل آمده از این محل مقرر شد در این ارتباط تصمیماتی اتخاذ شود.

وی از برگزاری جلسه‌ای در مرکز استان و ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد و بیان کرد: دادستانی هم به این حل موضوع کمک کرده که این قطعات وارد بازار شود.

سالاری با بیان اینکه این قطعات نیاز بازار است و این خودروها از قبل تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته تصریح کرد: اما قطعات این خودروها وجود ندارد و اگر قرار باشد این قطعات به کشور وارد شود باید ارز از کشور خارج شود.
وی ادامه داد: از سوی دیگر این قطعات و در حال مستهلک شدن است و مقرر شد تصمیماتی در این ارتباط در مرکز استان گرفته شده و با توجه به نظرات کارشناسی دادستان هم به نیاز مصرف داخلی کمک شده و هم از مستهلک شدن این قطعات جلوگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه این قطعات باید به مصرف برسد و ارزی از کشور خارج نشود گفت: با ورود دادستانی استان و دادستانی شهر بم قطعات رهاسازی شده ساماندهی می‌شوند و این قطعات باید وارد بازار شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81748
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.