۲۱۶ مصوبه نتیجه سفر رئیسی به کرمان


رئیس‌جمهور: اختیارات لازم به استان تفویض می‌شود

به گزارش «کرمان نو» رئیس‌جمهور در نشست خبری پایان سفر خود گفت: در دوره‌ دوم نحوه‌ی سفرها حتما متفاوت خواهد بود. در سفرهای بعدی باید گام‌های بلند‌تری برداریم در جهت اینکه بتوانیم پیشرفت و عدالت داشته باشیم.

رئیس‌جمهور در خصوص تفویض اختیار به استانداران گفت: به وزرا گفتم اختیارات لازم را به استان‌ها واگذار کنند. به طور خاص در کرمان که استان معدنی است و بهشت معادن ایران است حتما اختیارات مورد نیاز را دریافت می‌کند.
به گفته رئیس‌جمهور در این سفر ۲۱۶ مصوبه برای استان و رفع مشکلات قرار داده شده که شامل ۶۲ مصوبه در زمینه آب و خاک، ۳۳ مصوبه زیربنایی، ۱۷ مصوبه تکمیل مراکز درمان نیمه‌تمام،۱۲ مصوبه در حوزه اشتغال، ۱۹ مصوبه حوزه رفاه و ۶مصوبه در حوزه صنعت و معدن است.
سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در نشست خبری پایان سفر استانی اظهارداشت: امید است هم از جانب استان و هم معاونت اجرایی رییس جمهور و نیز رسانه ها اجرایی شدن این مصوبه‌ها پیگیری شود.
رئیسی با بیان اینکه این مصوبه‌ها در همه بخش‌های زیرساختی، صنعت، معدن، آموزشی، بهداشت و درمان و غیره بوده است، اظهار امیدواری کرد که با این مصوبات و اجرای آنها بخشی از مشکلات ضروری استان حل شود.

اعلام برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به کرمان| پیش‌بینی اعتبار ۱۷ هزار میلیاردی در سفر دولت به استان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95256
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.