پیکر ۳ نفر از پنج مفقودیِ سیل بافت پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با باین اینکه تاکنون پیکر سه نفر از پنج مفقودی سیل بافت پیدا شده است، اظهار کرد: مفقودی همه بومی منطقه بوده اند و پیکر سه مفقودی در منطقه کیسکان، ده زارچی و بیدشک پیدا شده اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “رضا فلاح” درباره آخرین وضعیت جستجوی مفقودین سیل شهرستان بافت گفت: در پی بارندگی‌های شدید، طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل ۵ نفر مفقود شده اند.

وی با اعلام این خبر که تا کنون پیکر سه نفر از این افراد پیدا شده است، اظهار کرد: مفقودین همه بومی منطقه بوده اند و پیکر سه مفقودی در منطقه کیسکان، ده زارچی و بیدشک پیدا شده اند.

وی تصریح کرد: اکنون با حضور نیروهای هلال احمر از سیرجان، کرمان و بافت و عملیات جستجو و نجات برای یافتن دو مفقودی دیگر ادامه دارد. گفتنی است نیروهای سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در این عملیات همیار جمعیت هلال احمر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: از روز گذشته باتوجه به بارش ها و طغیان رودخانه ها از همان ساعات اولیه عملیات امدادونجات نیروهای امدادی در ۲۱ روستا در شهرستان های بافت، بردسیر، رابر، راور، سیرجان، زرند، راین و ماهان آغاز شد و تا پایان فعالیت سامانه بارشی همچنان امداد و نجات ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74056
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.