سهام‌داران از خرید سهام میدکو غافل نشوند

رئیس کمیته ارزی و بورسی اتاق بازرگانی استان کرمان در پی سوالات تخصصی جمعی از علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در بورس نوشت: افق بورس با تمام فراز و نشیب‌هایش روشن است و در این حال ورود میدکو به بازار بورس با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بزرگی که این هلدینگ بزرگ دارد یک فرصت کم‌نظیر برای شهروندان عزیز زرندی جهت مشارکت در یک سرمایه گذاری مطمئن و سودده می‌باشد.

مظفر محمدی با ابراز خرسندی از پیوستن شهرستان زرند در ردیف قطب‌های قدرتمند فولاد در سطح خاورمیانه، ادامه می‌دهد: اکنون زرند نام خود را در صنعت فولاد، فراتر از قطب بزرگ و یک قدرت نوظهور صنعتی در کشور به سرمایه‌گذاران تحمیل کرده است و نگاه بسیاری از شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی داخلی و خارجی را به سمت خود جلب کرده است.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم زرندی‌ها با مشارکت در خرید سهام میدکو سهم عمده‌ای از این شرکت را در بازار بورس خریداری کنند چرا که یقین دارم منافع آن به اقتصاد شهرستان بازخواهد گشت و سرانه‌ی رفاه اجتماعی شهروندان را به درجه‌ی بالایی خواهد رساند.

او همچنین بیان داشت: این فرصت ویژه به تعبیر امام علی (علیه السلام): “الفرصه السحاب المره” چونان ابر می ماند که به سرعت از آسمان عبور خواهد کرد، و بهتر است زرندی‌ها از این فرصت بوجود آمده نهایت بهره‌برداری را با مشارکت در خرید سهام میدکو نصیب خود و شهرستان نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73799
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.