پیشرفت ۴۶درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی

طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، ۳۹۴ پروژه اقتصادمقاومتی در استان وجود دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها در ابتدای سال ۲۶ درصد بوده و تا پایان شهریورماه حدود ۴۶.۵ درصد است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، به گفته رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان کرمان، ۳۹۴ پروژه اقتصاد مقاومتی ۳۵ درصد کل حجم سرمایه‌گذاری سال استان کرمان برای تحقق رشد اقتصادی(۷.۷درصد) با مبلغ ۹۱ هزار میلیارد تومان را شامل خواهند شد.

جعفر رودری ظهر امروز دوم مهرماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: امسال دستگاه‌های اجرای ۲۱۵ پروژه اقتصاد مقاومتی پیشنهاد داده‌اند که پیشرفت فیزیکی آنها در ابتدای سال ۲۰ درصد بوده و هدف‌گذاری شده است که تا پایان سال به حدود ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی برسند.

او با بیان این مطلب که در شهرستان‌ها ۱۷۵ پروژه پیشنهاد شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها در ابتدای سال ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند که باید تا پایان سال به ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی برسند.

طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، ۳۹۴ پروژه اقتصادمقاومتی در استان وجود دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها در ابتدای سال ۲۶ درصد بوده که باید تا انتهای سال به حدود ۸۰ درصد برسد. گفتنی است که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها تا پایان شهریورماه حدود ۴۶.۵ درصد است.

به گفته رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان کرمان، ۳۹۴ پروژه اقتصاد مقاومتی ۳۵ درصد کل حجم سرمایه‌گذاری سال استان کرمان برای تحقق رشد اقتصادی(۷.۷درصد) با مبلغ ۹۱ هزار میلیارد تومان را تشکیل خواهند داد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97035
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.