مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان:


اختصاص سهمیه گاز مایع به هیئت‌های مذهبی استان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان از اختصاص سهمیه گاز مایع به هیئت‌های مذهبی استان کرمان خبر داد و گفت: متقاضیان درخواست خود را در سامانه سدف ثبت کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از مهر، سیدباقر نورالدینی در ایام محرم یکی از مواردی که ضرورت دارد، تأمین سوخت مایع برای موکب‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و هیئت‌هایی است که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی که از گاز شهری برخوردار نیستند، معمولاً از سیلندر گاز استفاده می‌کنند، افزود: از ابتدای امسال و بر اساس قانون بودجه، توزیع سیلندر گاز مایع فقط در بستر کارت‌بانکی و درگاه الکترونیکی انجام می‌شود و خارج از این بستر امکان‌پذیر نیست.

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مشکل هیئت‌های مذهبی در این ایام، بیان کرد: همکاران ما در ستاد ملی پخش فرآورده‌های نفتی تسهیلگری کرده و در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی بستری را فراهم کردند که رؤسای هیئت‌های مذهبی، متولیان مساجد، تکایا و حسینیه‌ها می‌توانند در خواست خود را ثبت کنند.

 نورالدینی با بیان اینکه متقاضیان با ورود به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) با انتخاب گروه مصرف گرمایشی حرارتی، کاربرد سازمان تبلیغات اسلامی و نوع کاربرد حسینیه‌ها و تکایا درخواست خود را ثبت کنند، گفت: درخواست این متقاضیان پس از تأیید سازمان تبلیغات اسلامی و شرکت ملی فراورده‌های نفتی به آنها تخصیص داده می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106684
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.