تجمع عباس‌آبادی‌ها برای جلوگیری از انحلال آبادی‌شان| تفرجگاه یا محل سکونت؟

جمعی از اهالی آبادی عباس آباد (عباس گاوی) صبح امروز با تجمع در اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از مسوولان این نهاد دولتی خواستند که از تخریب املاک‌شان جلوگیری کنند.
ادامه مطلب ...

کمبود سوخت در رودبار جنوب و قلعه‌گنج| از قاچاق سوخت تا مشکلات حمل‌ونقل

کمبود بنزین برای نخستین بار نیست در شهرستان های جنوبی به ویژه رودبار جنوب و قلعه گنج شایع می شود. اکنون چندروز است که مردم این دو شهرستان از نبود بنزین می نالند و این مساله اعصاب آنها…
ادامه مطلب ...