به گفته معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به دلیل ترس از شیوع کرونا، کمبود ماده ضدعفونی کننده و ماسک در سراسر جنوب استان وجود دارد.
ادامه مطلب ...
در این بسته خبری، از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کرمان به ۶ نفر تا میزان افزایش حقوقها در سال ۹۹، میشنوید. اخبار شبانگاهی «کرمان نو» را ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه هر شب در شناسههای ما در… ادامه مطلب ...
فرماندار انار گفت:امروز تیم فوتبال باشگاه مس نوین کرمان به محض بازگشت از استان گیلان در ورودی شهرستان انار کنترل و در محل خوابگاه دانشگاه آزاد قرنطینه شد. ادامه مطلب ...