آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا از فردا

ثبت‌نام داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین، به مدت هفت روز ادامه دارد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با اعلام این خبر افزود: داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری می توانند از طریق مراجعه حضوری به بخشداری محل سکونت از ساعت هشت تا ۱۸ ثبت نام نموده و رسید دریافت کنند.

عباس تقی‌زاده اضافه کرده: داوطلبان می‌توانند به صورت غیرحضوری و  از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه و دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها نیز ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش ایرنا داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا حتما باید با شماره تلفنی (تلفن همراه) که شخص داوطلب، مالک آن باشد، ثبت نام خود را تکمیل کند.

تقی زاده تاکید کرد: نامزدهای شورای های اسلامی روستا  و تیره‌های عشایری تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ مهلت تا برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند.

او گفت:  در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای استان کرمان انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می‌شود و  تعداد اعضایی که وارد شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌شوند، بستگی به تعداد جمعیت دارد و در روستاها شوراها سه و پنج نفره داریم که روستاهای با جمعیت تا یک هزار و ۵۰۰ نفر سه نفره و بیش از آن پنج نفره است.

لازم به یادآوری است که ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ۹۹ انجام شد که ۲ هزار و ۴۶ نفر در آن نام نویسی کردند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره های عشایری روز ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67695
1 نظر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.