سرپرست شهرداری کرمان در نخستین جلسه شورای‌شهر انتخاب می‌شود

به نقل از ایسنا – محمدجواد کامیاب درباره روند انتخاب شهردار کرمان گفت که هشت نفر گزینه های نهایی اعلام شده اند. باید این افراد برنامه کاری خود را به شورای شهر ارائه کنند و بعد از رسمیت یافتن فعالیت شورای پنجم برنامه کاری آنها بررسی خواهد شد.

وی درباره اینکه بحث هایی مبنی بر انتخاب شهردار قبل از آغاز رسمی فعالیت شورا مطرح بود، بیان کرد که طبیعی است در فاصله باقی مانده این قضیه شدنی نیست و باید برنامه کاندیداهای شهرداری بررسی شود.

کامیاب تصریح کرد که  در اولین جلسه رسمی شورای پنجم، سرپرست شهرداری تعیین می شود و بعد از بررسی ها، شهردار انتخاب خواهد شد.

این عضو شورای پنجم شهر کرمان درباره احتمال اضافه شدن علی بابایی شهردار کنونی کرمان به لیست کاندیداها افزود که این مسئله غیرممکن نیست و در صورتی که شورا از بین هشت نفر به جمع بندی نرسد، ممکن است افراد جدیدی به لیست اضافه شوند.

وی درباره کاندیداهای ریاست پنجمین دوره شورای شهر کرمان گفت که تاکنون اطلاعی از اینکه چه کسانی نامزد ریاست شورا هستند، ندارم.

کامیاب گفته در نخستین جلسه شورای شهر ریاست سنی انتخاب و در جلسه هیئت رییسه سنی، از بین کاندیداها، رییس، خزانه دار و … انتخاب می شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13764
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.