شهردار کرمان: ۱۴ مرداد از شهرداری خداحافظی می‌کنم

شهردار کرمان گفت: با وجود اینکه از اول مردادماه باید کار خود را در جایگاه دیگری در بخش خصوصی آغاز کنم، اما بنا به درخواست اعضای شورا، نهایتاً تا ۱۴ مردادماه، مسئولیت خود را در شهرداری کرمان ادامه می‌دهم.

«سیدمهران عالم زاده» در نشست عمومی شورای شهر کرمان با اشاره به تجهیز کارگاه پروژۀ تقاطع غیرهمسطح شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی در شرف‌آباد و آغاز عملیات اجرایی این پروژه، از پیگیری جهت تسریع اجرای آن خبر داد.

وی با اشاره به آزادسازی یک‌ونیم کیلومتر از مسیر پروژۀ بزرگراه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، از سه‌راه عطا احمدی تا بلوار طاهرآباد، بیان کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان با جدیت در حال فعالیت در راستای آماده‌سازی این مسیر است و آسفالت این قسمت از فردا آغاز می‌شود.

عالم‌زاده اظهار کرد: آزادسازی لوپ‌ پل «ایثار» براساس خواسته‌های مکرر شهروندان و تأکید شورا، در حال تملک و انجام است و تلاش داریم در همین دوره به پایان برسد.

شهردار کرمان با بیان اینکه در مواجهه با مسایل شهروندان گاهی با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شویم که حل آن‌ها نیاز به چاره‌اندیشی ویژه‌ای دارد، افزود: راه‌حل برخی مسایل صفر و یک نیست و لازم است با راهکارهای میانه آن‌ها را حل کرد؛ به‌گونه‌ای که نه قانون زیر پا گذاشته و نه حق شهروندان ضایع شود.

قبل انتخابات شوراها، قصد استعفا داشتم

وی درخصوص استعفایش از شهرداری بیان کرد: از قبل انتخابات شوراها، قصد استعفا داشتم و اینکه قبل از پایان دوره، استعفای خود را مطرح کردم، به‌دلیل جلوگیری از این شائبه بود که قصد ماندن در شهرداری را دارم؛ ضمن اینکه به این ترتیب فرایند تغییر مدیریت تسریع می‌شود و اعضای منتخب شورای ششم، زودتر می‌توانند برای انتخاب سرپرست و شهردار جدید اقدام کنند تا امور شهر عقب نماند.

عالم‌زاده یادآور شد: با وجود اینکه از اول مردادماه باید کار خود را در جایگاه دیگری در بخش خصوصی آغاز کنم، اما بنا به درخواست اعضای شورا، نهایتاً تا ۱۴ مردادماه، مسئولیت خود را در شهرداری ادامه می‌دهم.

شهردار کرمان در بخش دیگری از سخنانش به تشریح آخرین وضعیت آرمستان جدید کرمان پرداخت و گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان فعلی و ضرورت آغاز هرچه سریع‌تر تدفین در آرامستان جدید، امیدواریم آرامستان بهشت کریمان طبق تأکید استاندار در هفتۀ جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه چند هفته از آماده‌سازی آرامستان جهت بهره‌برداری می‌گذرد، اظهارکرد: فرایند واگذاری زمین توسط اداره‌کل راه و شهرسازی به ارتش زمان‌بر شده و این مسئله، بهره‌برداری از آرامستان را دچار وقفه کرده است.

عالم زاده ادامه داد: هزینه‌های فراوانی در راستای آماده‌سازی آرامستان جدید صرف شده و تلاش فراوانی توسط مجموعۀ شهرداری در این راستا صورت گرفته که امیدواریم با بهره‌برداری از آرامستان جدید، دغدغه‌های موجود شهر کرمان در زمینۀ دفن اموات برطرف شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73821
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.