عارف در كرمان: در گام سوم با شعار ” اميد و آرامش” حاضر مى شويم

نماینده جامعه پزشکان در جلسه با دکتر عارف به طرح تحول سلامت اعتراض کرد و این طرح را با مسکن مهر دولت قبل مقایسه کرد، وی به پیش‌بینی نشدن هزینه‌های این طرح و متضرر شدن تامین اجتماعی و بیمه‌ها تاکید کرد.
نماینده مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه باهنر هم گفت كه نسبت به وعده‌هايی که روحانی سال ۹۲ داد خیلی فاصله داریم. او از حصر گفت و تقاضاى پيگيرى بورسيه هاى غير قانونى را داشت.
نماينده دانشجويان یکی از بهترین دستاوردهای دولت اصلاحات را سازمان جوانان مى دانست و درخواست كرد اين سازمان مجدد راه اندازى شود.اين دانشجو رو به عارف گفت:”شما در دانشگاه آزاد گفتید علت سکوتتان این است که دارید عمل می‌کنید، خواهش می‌کنیم بیشتر عمل کنید.”
نماینده انجمن اسلامی معلمان از ديگر سخنرانان بود. او به سرانه پايين دانش آموزان معترض بود و گفت :”سرانه ۲۵۰۰ تومانی به ازای هر دانش آموز هزینه برگ امتحان وی را تامین نمی‌کند.” اين معلم كرمانى از عارف خواست كه نگذارد فراکسیون فرهنگیان به دست ‘فرصت طلبان پایداری ‘ بیفتد.

در ادامه عارف که در شورای هماهنگی اصلاح طلبان در کرمان صحبت مى كرد مدعى شد كه از سال ۵۹ کرمان را به عنوان نماد همبستگی مطرح می‌کردم.عارف به گشایش فضای سیاسی به عنوان یکی از دستاوردهای دولت اشاره کرد و يادآور شد كه در خرداد ۹۲ شما به سادگی نمی‌توانستید جلسه‌ای تشکیل دهید.
نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به شرایط قبل از خرداد ۹۲ گفت:” در ادامه به این نتیجه رسیدیم که به عنوان یک حق و تکلیف باید حضور داشته باشیم.”
وی با نام بردن از انتخابات ۹۴ به عنوان گام دوم اعلام كرد كه آسیب شناسی کرده بودیم و مشکلاتی که با آن مواجه بودیم در ۵۲ محور مشخص شده بود.
رييس فراكسيون اميد ادامه داد:” از فردای خرداد ۹۲ اسفند ۹۴ مورد توجه قرار گرفت و به صورت جدی از مهر ۹۲ آغاز کردیم.”
عارف با توجه به انتخابات پيش روى شوراهاى شهر آنرا مهم ، پایه و اساس دموکراسی دانست که از روستاها شروع می‌شود. او مى گويد شوراها در عین حال محلی برای کادر سازی و تربیت نیرو است و این دفعه باید کف ۳۰ درصدى برای جوانان و۳۰ درصدى برای زنان را دنبال کنیم.
نماينده مردم تهران از شروع برنامه هاى “گام سوم ” در اردیبهشت خبر داد و “امید و آرامش” را بعنوان شعار اين گام معرفى كرد. او معتقد است كه اصلاح طلبان و طيف ‘اميد’ از معیشت مردم هم غافل نمانده‌ اند.
عارف در تحليل شرايط انتخابات رياست جمهورى مى گويد كه همان مسیر ۹۲ را باید دنبال کنیم، برای اینکه پیروزیمان قطعی شود قطعا بايد با ‘یک کاندیدا’ بیاییم.
اين نماينده اصلاح طلب مجلس در پايان به حفظ اتحاد و حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد، و گفت بسترها نسبت به ۴ سال پیش مساعدتر است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8084
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.