برات آزادی ۱۰۰ زندانی در جوار مزار سردار دل‌ها امضا شد

با برگزاری پنجمین مرحله از نهضت آزادسازی محکومان جرائم مالی غیرعمد و عمد سبک در مکتب حاج قاسم سلیمانی، زمینه آزادی ۱۰۰ مددجو از زندان های استان کرمان فراهم شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، این برنامه روز چهارشنبه در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید سلیمانی برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این آیین به برگزاری پنج مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و عمد سبک در مکتب حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: در نتیجه همت بلند خیران و تلاش شبانه روزی کمیته های صلح و سازش ستاد دیه و اقشار بسیجی زمینه آزادی ۵۶۹ زندانی فراهم شده است.

یدالله موحد افزود: در پنجمین مرحله برگزاری نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و عمد سبک در مکتب حاج قاسم سلیمانی ۱۰۰ نفر زندانی به برکت نام و یاد حاج قاسم آزاد می شوند که از این تعداد ۶۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی هستند که با کمک خیران و به همت اعضای هیات مدیره ستاد دیه و با پرداخت هفت میلیارد تومان کمک بلاعوض ستاد دیه آزاد می شوند.

وی بیان کرد: ۳۶ زندانی دیگر نیز با همت بسیج حقوقدانان و سپاه ثارالله و نیز کمیته های صلح و سازش آزاد می شوند و که در این زمینه ضمن اخذ رضایت شکات، ۲۵۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

جانشین سپاه ثارالله نیز در این آیین گفت: استکبار فکر می کرد با حذف فیزیکی شهدا از جمله حاج قاسم کار نظام و پیروی از رهبری پایان می یابد و حمایت انقلاب از جبهه مقاومت از بین خواهد رفت.

سرهنگ محمدعلی نظری با تاکید بر اینکه فکر حاج قاسم در سر همه جوانان ما به منصه ظهور رسیده است، تاکید کرد: هر روز که جلوتر می رویم می بینیم مردم حاج قاسم را بیشتر از برخی مسئولان شناخته اند.

وی ادامه داد: دنبال وارد کردن ضربه ناگهانی به دشمن نیستیم و آرام آرام با پیروی از راه شهدا بزرگترین ضربه را به دشمنان وارد خواهیم کرد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: وقتی حتی در فضای مجازی اقدامات حقیقی برای جلوگیری از ترویج مکتب حاج قاسم انجام می دهند نشان می دهد بهترین راه را برای ترویج اندیشه های حاج قاسم و توسعه مکتب حاج قاسم انتخاب کرده ایم.

سرهنگ نظری ولایت مداری، اقدام بموقع و کمک به حل مشکلات مردم را از ویژگی های مهم سردار سلیمانی برشمرد و تاکید کر: قطعا اقدامات سخت نیز ادامه خواهد داشت اما بزرگترین اقدام، اقدامات نرم و فرهنگی است که قطعا موجب زوال استکبار جهانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته از ۵۵ کشور دنیا بر مزار سردار سلیمانی حضور یافته اند و این نشان دهنده نفوذ تفکر حاج قاسم است، گفت: بیش از ۸۰ درصد برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مردمی برگزار شده است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ارائه نظام های فکری شهدا بویژه سردار سلیمانی که همان اندیشه های امامین شریفین انقلاب اسلامی است آغاز شده و تاکنون ۳۰ مورد از نظامات فکری ایشان جمع بندی شده و بزودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82855
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.