دریافت تسهیلات بیش از 20 میلیاردی توسط دامدران جیرفت

به گفته فرماندار جیرفت، 21 میلیارد و 293 میلیون تومان تسهیلات بانکی به دامداران و مرغدارانِ تحت پوشش اداره جهاد کشاورزی این شهرستان پرداخت شد.

ابوذر عطاپور وزیری تسهیلات پرداخت شده را با سود هفت تا ۱۲ درصد عنوان کرد و گفت: این تسهیلات با حمایت‌های دولت پرداخت شد.

وی ضمن تشکر از مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان، هدف از ارائه تسهیلات را توسعه صنعت دام و طیور با هدف بالا بردن سرانه مصرف منطقه عنوان کرد و گفت: ۳۰ طرح برای دریافت ۱۳۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تسهیلات به بانک معرفی شده است.

عطاپور وزیری با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در همه دستگاه‌های این شهرستان برای تحقق جهش تولید گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، زمینه اشتغال ۹۲ نفر در جیرفت فراهم شده است.

او به خدمات‌رسانی به بهره‌برداران بخش دام و طیور با استفاده از اعتبارات استانی خبر داد و گفت: در این بخش ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ارائه تسهیلات اختصاص یافت.

فرماندار جیرفت با اشاره با اقدامات مدیران جهاد کشاورزی در راستای تحقق شعار سال تصریح کرد: بنا به اعلام سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان چهار هزار و ۴۹۰ تُن سبوس یارانه‌ای در هفت شهرستان جنوبی این دیار توزیع شده و همچنین ۸۰۰  اصله نهال توت در راستای توسعه صنعت نوغانداری و ۶ جعبه تخم نوغان در این منطقه توزیع شده است.

وی بهسازی و نوسازی اماکن دامی و خدمات اصلاح نژاد دام را ازجمله خدمات مجموعه جهاد کشاورزی در راستای حمایت از مجموعه دامی شهرستان عنوان کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52077
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.