شناسایی و دستگیری عامل شرارت در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: فردی که با اقدامات شرارت‌آمیز، قدرت‌نمایی با سلاح گرم و ایجاد رعب و وحشت موجب ناامنی در این شهرستان شده بود، دستگیر شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا فیروزبخت با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره تیراندازی منجر به جرح و تخریب خودرو از سوی یک فرد شرور، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان عنبرآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی این فرد را شناسایی و در یک اقدام ضربتی، او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: از جمله جرائم این متهم می‌توان به حمل و نگهداری سلاح جنگی و مهمات ممنوعه، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق چندین فقره تیراندازی منجر به جرح و تخریب خودرو، ضرب و جرح عمدی، سرقت مسلحانه، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و قدرت‌نمایی با سلاح اشاره کرد.

سرهنگ فیروزبخت با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان برای تامین نظم و امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مجرمان موجب برهم زدن نظم عمومی شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75176
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.