قرارداد ۵۰ میلیارد تومانی جدید روی میز شهردار کرمان

این جلسه شورای شهر کرمان که با دستور کار بررسی مصوبات کمیسیون‌ها بود به نظر می‌رسید جلسه آرامی را در پیش داشته باشد.

قرائت مصوبات کمیسیون‌ها قسمت آرام و بدون تنش جلسه بود. اما تنش از جایی شروع شد که زهرا لری یکی از اعضا بعد از قرائت مصوبات کمیسیون‌های خود گفت ما چندین سال در شورای شهر تجربه کسب کردیم اما متاسفانه در این دوره شورا و علی الخصوص از سال گذشته برخی فعالیت‌ها و صحبت‌های اعضا جنبه تبلیغاتی دارد و بی‌توجهی به مردم و عوام فریبی است.

«رویا دیوان بیگی» عضو دیگری در شورای شهر کرمان در این رابطه می‌گوید ما نخواستیم خود را در رسانه‌ها نشان دهیم و مرتب با رسانه‌ها مصاحبه کنیم. وی همچنین گفته بعضی‌ها با این که کاری انجام نمی‌دهند باز به نحوی خود را در رسانه‌ها نشان می‌دهند که انگار همه کاره بوده اند.

«مهنوش مومنی» رییس کمیسیون پسماند شورای شهر اخطار جدی خود را اعلام می‌کند و می‌گوید اگر بار دیگر شخصی در کمیسیون پسماندی که من هستم دخالت کند و اظهارنظر یا اقدامی انجام دهد جواب سختی خواهد دید.

زهرا ایرانمش رییس کمیسیون زنان شورای شهر هم سر صحبت خود را باز کرد، او می‌گوید چرا فردی که در یک کمیسیون هیچ نقشی نداشته و تخصصی در آن مورد ندارد اظهار نظر می‌کند این اقدامات چه معنی می‌تواند داشته باشد؟

دلِ پر “زهرا ایرانمش” از اعضای شورا

«زهرا ایرانمش» بعد بررسی مصوبات کمیسیون خود از اعضای شورا علی الخصوص «سعید گیلانی» شکایت کرد.

لازم به ذکر است در جلسه هفته گذشته شورای شهر نماینده شرکت «جهاد نصر» برای توضیح طرح مطالعاتی پل چهارراه نیکزاد به شورا آمده بود که نماینده این شرکت پسر «زهرا ایرانمش» یکی از اعضای شورا بود.

او می‌گوید پسرش بعد از دوازده سال سابقه در این شرکت  و به حسب اتفاق به جای مدیر شرکت در آن جلسه شرکت کرده بود که بعضی از اعضا به دلایلی تا فهمیدند که پسر من است اصلا نگذاشتند توضیح دهد.

وی صحبت خود را به سمت «گیلانی» یکی از اعضای شورا معطوف می‌کند و می‌گوید شما همیشه گفتید من از شرکت بومی حمایت می‌کنم اما در آن جلسه تا وقتی فهمیدید که پسر من است جلسه متشنج شد و نگذاشتید که پسر من توضیحات خود را ارائه دهد.

سعید گیلانی در جواب این حرف می‌گوید من نگذاشتم حرفی زده شود چون می‌خواستم مراحل قانونی خودش را طی کند. او ادامه می‌دهد که تا قبل از این جلسه فکر می‌کردم  قرار نیست مناقصه برگزار شود ولی در این جلسه متوجه شدم که باید مناقصه برگزار شود به همین دلیل نخواستم کار غیر قانونی انجام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5628
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.