سرمربی تیم بسکتبال دختران مس‌رفسنجان:


از گروه مرگ عبور کردیم | بازیکنانم تمرینات پرفشار و سختی را انجام دادند

سرمربی تیم بسکتبال دختران مس‌رفسنجان گفت: اکنون که به لطف خدا توانستیم از ۳۲ تیم به جمع ۱۲ تیم برتر کشور صعود کنیم و از گروه‌هایی که به تعبیر سایر رقبا گروه مرگ بود عبور کنیم تمرکزمان روی این مسئله است که به امید خدا به دورهای بعدی این رقابت‌ها نیز صعود کنیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی مس‌رفسنجان، سمیرا بختیاری سرمربی تیم بسکتبال دختران مس‌رفسنجان گفت: دور رفت مرحله سوم رقابت‌های لیگ بسکتبال جوانان کشور از ۱۱ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد که در گروه T ، تیم صنعت مس میزبان تیم‌های آذرخش مشهد و پنجره آسمان سنندج خواهد بود و مقابل رقبای خود صف‌آرایی خواهد کرد.
سمیرا بختیاری در خصوص آمادگی بازیکنانش پس از یک وقفه طولانی‌مدت افزود: مسابقات لیگ بسکتبال جوانان به دلیل برگزاری امتحانات ترم نوبت اول بازیکنان حدود یک ماه به تعویق افتاد که تلاش کردیم تا بازیکنانمان را از لحاظ بدنی و ذهنی حفظ کنیم؛ بازیکنان ما تمرینات سخت و پرفشاری را طی این یک ماه پشت سر گذاشتند و از تمام جهات آماده مسابقات هستند.
او عنوان کرد: در گروه سختی هستیم؛ اما ما از گروه‌هایی که به تعبیر سایر رقبا گروه مرگ بود عبور کردیم این‌بار نیز با لطف و یاری خداوند، همراهی و همدلی کادر فنی و تلاش بازیکنان و هوادارانمان و حمایت‌های باشگاه صنعت مس‌رفسنجان امیدوارم که بتوانیم از این گروه نیز صعود کنیم و در خانه جشن پیروزی را بگیریم و خوشحالی آن را با هواداران و همشهریانمان تقسیم کنیم.
شایان‌ذکر است شاگردان سمیرا بختیاری چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه و جمعه ۱۳ بهمن‌ماه از ساعت ۱۱ به ترتیب به مصاف تیم های آذرخش مشهد و پنجره آسمان سنندج خواهند رفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114707
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.