وعده‌های افتتاح ورزشگاه مس‌کرمان ادامه دارد


انتظار ۱۷ ساله به سر نرسید

۱۷ سال از احداث ورزشگاه مس‌کرمان در ابتدای محور هفت باغ گذشته؛ در ابتدا قرار بود این ورزشگاه ظرف ۱۸ ماه افتتاح شود اما حالا بعد از ۱۷ سال همچنان آماده نیست. طبق آخرین خبرها قرار بود این ورزشگاه در دهه فجر امسال افتتاح شود اما این اتفاق نخواهد افتاد و به‌نظر نمی‌رسد ورزشگاه اختصاصی مس‌کرمان به این زودی‌ها نصیب کرمانی‌ها شود.

به گزارش کرمان‌نو، افتتاح ورزشگاه اختصاصی شهدای مس کرمان که قرار بود در دههٔ فجر امسال بعد از ۱۷ سال افتتاح شود، باز هم به تأخیر افتاد.

ساخت ورزشگاه اختصاصی باشگاه صنعت مس‌کرمان که در ابتدای بزرگراه هفت باغ علوی شهر کرمان واقع شده؛ از سال ۱۳۸۵ شروع شد.

این ورزشگاه ۳۰ هزار نفری که قرار بود یکی از شکیل‌ترین استادیوم‌های ایران و حتی آسیا باشد هنوز از مسی‌ها میزبانی نکرده. در آخرین خبر قرار بود سال گذشته که مس‌کرمان در لیگ برتر بود آماده شود و به بازی‌های آن برسد؛ اما نه تنها به لیگ برتر پارسال نرسید؛ بلکه حالا که قرار بود دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح شود، نیز چمن آن به طور کامل برداشته شده و باز هم افتتاح نخواهد شد.

تاخیر در افتتاح این ورزشگاه باعث شده بود که نگهداری از چمن ورزشگاه به‌درستی انجام نشود و حالا این چمن کاملاً خراب شده. طبق شنیده‌ها چمن قدیمی برداشته شده تا چمن جدیدی گذاشته شود.

البته مدیر قبلی پروژه در ابتدای سال در گفتگویی با «کرمان نو» گفته بود که چمن جدید را شهریور می‌کارند تا در دهه فجر با تکمیل کارهای پروژه ورزشگاه آمادهٔ افتتاح شود؛ اما گویا شهریور نیز این کار انجام نشده و حالا چمن کاملاً برداشته شده و قرار است چمن جدید گذاشته شود. البته تنها مشکل این ورزشگاه چمن آن نیست؛ بلکه کمبودهای دیگری نیز در ورزشگاه وجود دارد که باز هم افتتاح آن را بعد از ۱۷ سال به تأخیر بیندازد.

تأخیر برای ساخت و آماده‌سازی یک ورزشگاه باعث انتقادات زیادی خصوصاً بر علیه مدیران ارشد شرکت صنایع ملی مس ایران شده است.

وعده افتتاح از سالی به سال دیگر!

تیرماه سال ۹۹ بود که «ورزش سه» خبر از افتتاح این ورزشگاه داده بود و مدیرعامل وقت صنایع مس ایران گفته بود که این ورزشگاه افتتاح می‌شود که آن هم در حد وعده ماند.

این ورزشگاه ۳۰ هزارنفری در سال ۹۹ نیز افتتاح نشد تا تیم مس در سال ۱۴۰۱ که در لیگ برتر بود هم‌ بازی‌هایش را در همان ورزشگاه باهنر برگزار کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114039
2 نظرات
  1. حمید می گوید

    با سلام چون مسئولین کشوری ما دزد و بیسواد هستم و بعدش هرکی رییس جایی میشه بدون توجه به برنامه زمان بندی میاد نفرات خود را برای پروژه تعیین میکنه تا بودجه جدید برای خوردن و دزدی باشه اگر واقعا اینها مسئول و دلسوز کشور بودن الان ایران عزیز هر استانش یدونه ورزشگاه در استاندارد جهانی داشت من فقط تاسفم برای پدرانمان که بخاطر یه عده دزد و شالاتاتن رفتن شهید شدن ما یتیمی کشیدیم ..کشور ما پر شده از حروم زاده و بیشرفانی که به اسم اسلام خون مردم رو تو شیشیه کردن لعنت به این مدیران بیسواد و دلال و دزد و حروم زاده بیشرف باد. وکسانیکه که بخاطر این دزدان چابلوسی میکنن و خود شیرینی

  2. حمید می گوید

    منابع استانمون رو ذره ذره میبرن و میفروشن وحاضر نیستن بخاطر شادی چارتا جوون از تیم مس حمایت کنن وای بر شما مسئولین کرمان بزرگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.