امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:54 – مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در سرشماری سال ۱۳۹۰ رشد سالمندی استان کرمان ۶.۷ و در سرشماری سال ۹۵ این رشد به ۸.۲ رسیده است و همچنین زاد و ولد در سال ۹۰ در استان کرمان ۱.۲ درصد در جمعیت استان کمتر از ۳ میلیون نفر بوده که در سال ۹۵ این میزان زاد و ولد  در جمعیت ۳ میلیون و ۱۶۴ هزار نفری همان ۱.۲ درصد است. / ایسنا

9:02 – معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع ۹۲۲۵ کارت خرید اعتباری بین دانش آموزان نیازمند با همکاری بسیج دانش آموزی و کمیته امداد استان خبر داد. / ایسنا

10:23 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز بارش پراکنده باران و وزش باد در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ | بارش پراکنده باران در استان

11:00 – به گزارش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید کرونا در بیمارستان های جنوب استان بستری شدند.

بستری ۱۱ بیمار جدید کرونا در جنوب کرمان

11:02 – حسن پور در دیدار با مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران خواستار افزایش جایگاه های عرضه سوخت در استان با توجه به پراکندگی جمعیت و وسعت استان کرمان شد.

تقاضای افزایش جایگاه های عرضه سوخت در استان

11:24 – بیت سادات خوشرو در بیانیه‌ای اعلام کرد: امسال مراسم زیارت عاشورا و عزاداری در عزاخانه حسینی سادات خوشرو برگزار نمی گردد.

بیانیه بیت سادات خوشرو در رابطه با مراسم عزاداری محرم

11:47 – قیمت سکه در بازار کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۱۳ مرداد ۹۹ | افزایش قیمت دلار

12:52 – مدیرعامل خیریه ثامن‌الحجج (ع) مرکز درمانی بیماران خاص استان کرمان از راه‌اندازی مجهزترین آزمایشگاه ژنتیک کشور در این موسسه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: درصدد خرید دستگاه‌های مورد نیاز این آزمایشگاه از کشور آلمان هستیم.

راه‌اندازی مجهزترین آزمایشگاه ژنتیک کشور در کرمان

13:14 – قائم مقام بانک مرکزی جزئیات طرح اعطای تسهیلات بانکی به مستأجران (کمک ودیعه مسکن) را اعلام کرد و افزود:‌ نرخ سود تسهیلات ۱۳ درصد است و با سررسید یکساله پرداخت می‌شود.

اعلام جزئیات پرداخت کمک ودیعه مسکن به مستاجران

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53572
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.