امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای سه‌شنبه ۳۱ تیر ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:12 – مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: این شرکت توانست بهار پرباری را یه لحاظ فروش پشت سر بگذارد و با ثبت فروش ۴۰ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریالی، بیش از ۳۷ درصد رشد را در فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد. / ایرنا

8:39 – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تا این لحظه هیچ شواهدی مبنی بر تغییر ماهیت ویروس وجود ندارد و رفتار اجتماعی مردم در کنترل این اپیدمی بسیار موثر است. / ایسنا

10:30 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز وزش باد نسبتا شدید با احتمال وقوع طوفان ممکن است به گلخانه‌ها و درختان آسیب وارد کند.

وضعیت آب و هوای کرمان دوشنبه ۳۱ تیر ۹۹ | وقوع طوفان در استان

10:38 – عاملان شکار دو راس قوچ وحشی به وسیله یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت شناسایی و دستگیر شدند. / باشگاه خبرنگاران جوان

11:00 – طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ مورد مبتلای جدید به کرونا در جنوب استان شناسایی شده‌اند.

شناسایی ۳۴ مبتلای جدید به کرونا در جنوب استان

11:14 – سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از اجرای طرح برخورد با صنوفی که ساعت کاری را در صنف خود مراعات نکنند خبر داد و افزود: در همین راستا ۶ واحد صنفی قهوه سرا و سفره خانه سنتی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است. / ایرنا

11:47 – مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری کرمان از اجرای طرح اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی از شنبه چهارم مردادماه در سراسر استان کرمان خبر داد.

فرزندان زنان ایرانی مزدوج با مردان خارجی تابعیت دریافت می‌کنند

12:05 – قیمت طلا و سکه در بازار کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۳۱ تیر ۹۹ | کاهش قیمت دلار

12:39 – مدیرکل جهاد کشاورزی جنوب استان با اشاره به اینکه کشاورزی ما باید به سمت کشاورزی قراردادی برود، گفت: به دنبال آن هستیم تا کشاورزی جنوب استان کرمان به صورت پایلوت در کشور قراردادی شود.

کشاورزی جنوب به سمت قراردادی شدن

13:42 – مدیر کل راه آهن استان کرمان گفت: برآورد اولیه این طرح، ۳ هزار میلیارد بود که ۴۰ کیلومتر تونل هم در مسیر داشت و از سمت جیرفت و در قطعه اول هم یک سری کارهای اولیه اش شروع شد اما بعد آن دیگری کاری برای این پروژه انجام نشده است.

نبود بودجه دلیل توقف پروژه راه‌آهن بم- جیرفت

13:51 – معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمان گفت: با هدف کاهش محدودیت‌ها و افزایش امکان تأمین پارکینگ، ضوابط پارکینگ در املاک متقاضی اصلاح و در کمیسیون ماده پنج تصویب شد.

بازنگری ضوابط با هدف افزایش امکان تامین پارکینگ

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52927
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.