امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای سه‌شنبه ۷ مرداد ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:05 – به گفته معاون اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان ۳۸ طرح به ارزش یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون دلار از سوی سرمایه گذاران خارجی طی سال های ۹۲ تا ۹۸ برای اجرا در این استان مصوب شده که تاکنون ۲۸۲ میلیون دلار آن جذب شده و به مرور تا سرانجام رسیدن طرح‌ها، این سرمایه گذاری ادامه می‌یابد. / ایرنا

8:28 – مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: حدود ۴۰ درصد هزینه نگهداری بیمار کووید در بیمارستان بالاتر از بیمار عادی است و به همین جهت اعلام می شود مردم با هزینه کم از خود مراقبت کنند. / ایسنا

9:26 – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان اظهار کرد: یکی از مشکلات صادرات محصولات جنوب استان کرمان این بوده که نمی توانستیم ماشین یخچال دار به صورت متسقیم از جنوب کرمان به کشورهای اوراسیا بفرستیم که مقرر شد وزارت صمت از ۲۰۰۰ میلیارد تومان منابع در اختیار برای خرید کامیون های یخچال دار، تعدادی کامیون به طور ویژه برای جنوب استان کرمان خریداری شود. / ایسنا

9:59 – معاون علوم پزشکی کرمان با اشاره به خروج سالانه ۲۰۰ تن گیاه دارویی از استان گفت: پارک علم و فناوری سلامت استان کرمان راه‌اندازی می‌شود. / تسنیم

10:02 – طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد مبتلای جدید به کرونا در جنوب استان بستری شده‌اند.

بستری ۲۵ بیمار جدید کرونا در جنوب استان

10:11 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت:برای بعد از ظهر امروز وزش باد نسبتا شدید در شرق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان سه‌شنبه ۷ مرداد ۹۹ | وزش باد شدید در شرق استان

10:30 – رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این ‌‌که حدود ۲٫۵ میلیون واکسن آنفلوآنزا از شهریور به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد گفت: واکسن آنفلوآنزا نهایتاً ۴۰ درصد ایمنی ایجاد می‌‌کند.

توزیع رایگان ۲.۵ میلیون واکسن آنفلوآنزا از شهریور

11:57 – قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومان تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۷ مرداد ۹۹ | افزایش قیمت سکه

11:58 – فرماندار راور در خصوص زلزله ۴.۸ ریشتری این شهرستان گفت: تیم های ارزیاب هلال احمر و اورژانس به منطقه اعزام شدند و تا کنون خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

فرماندار راور: زلزله هجدک تا کنون خسارت جانی و مالی نداشته

12:04 – بانک مرکزی طبق بخشنامه‌ای از کم شدن سقف مقرر برای پرداخت وجه نقد به ارباب رجوع در سال ۱۳۹۹ به پانزده میلیون تومان خبر داد.

کم شدن سقف پرداخت وجه نقد در بانک‌ها

12:33 – رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان راور با اشاره به اینکه که راور از لحاظ شیوع کرونا درحال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: متأسفانه این شهرستان از یکم تیرماه شاهد افزایش میزان شیوع بوده است.

وضعیت قرمز در شهرستان راور

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53246
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.