مس‌رفسنجان ۲ - آلومینیوم اراک صفر


اولین پیروزی الهامی با مس‌رفسنجان

مس‌رفسنجان توانست اولین پیروزی خود را با ساکت الهامی در هفته‌ی پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مقابل تیم موفق آلومینیوم اراک بدست بیاورد.

به گزارش کرمان‌نو، در هفته‌ی پنجم لیگ برتر فوتبال کشور مسی‌های رفسنجان از ساعت ۱۸:۱۵ روز پنجشنبه ۳۰ شهریور در ورزشگاه شماره‌ی ۲ رفسنجان میزبان آلومینیوم اراک بود که توانستند این تیم را با ۲ گل شکست دهند.
شاگردان الهامی که در هفته‌های اخیر روند خوبی در امتیازگیری نداشتند و هواداران این تیم نسبت به عملکرد آنها معترض بودند در این بازی پیروز شدند تا فشاری که بر تیم قرار دارد کمتر شود.
مسی‌ها در این مسابقه با پنالتی که سجاد شهباززاده آن را گل کرد توانستند با برتری به رختکن بروند و نیمه دوم را با انگیزه‌ی بیشتری دنبال کنند. در نیمه دوم نیز در دقایق پایانی با گل جلال‌الدین علی‌محمدی ۲ بر صفر از مهمان خود پیش افتادند تا اولین ۳ امتیاز رفسنجانی‌ها بدست آید.
نارنجی‌پوشان رفسنجانی که از ابتدای فصل شرایط خوبی نداشتند در این بازی محکوم به پیروزی بودند اما در طرف مقابل اراکی‌ها که با سه پیروزی و یک شکست در رتبه سوم جدول رده‌بندی بودند و در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و به رفسنجان آمده بودند تا روند خوب خود را ادامه دهند و از این دیدار خارج از خانه دست پر خارج شوند.
در این بازی ساکت الهامی که چیزی برای از دست دادن نداشت تیمش را با یک ترکیب هجومی به مصاف تیم موفق اراکی‌ها فرستاده بود. در نهایت هم با ۲ گل بازی به پایان رسید تا اولین پیروزی ساکت الهامی در تیم مس‌رفسنجان رقم بخورد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109103
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.