گل‌گهر سیرجان ۳ - هوادار تهران ۳


بازی پرگل هفته برنده نداشت

بازی پرگل هفته ۶ گل داشت اما برنده نداشت. در بازی گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران که در سیرجان برگزار شد اگرچه گل‌های زیادی ردوبدل شد اما درنهایت با تساوی ۲ تیم و تقسیم امتیازات همراه شد.

به گزارش کرمان‌نو، هفته‌ی هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه ۶ آبان با ۳ دیدار برگزار شد که در ۲ دیدار نمایندگان کرمان به مصاف رقبا رفتند.
گل‌گهر در سیرجان میزبان هوادار تهران بود و مس‌رفسنجان مهمان پیکان بود.
در بازی گل‌گهر و هوادار شاگردان اوزونیدیس با توجه به شرایط میزبانی، بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند تا در دقیقه ۲۰ بازی سعید سحرخیزان توانست دروازه تیم سابق خود را باز کند.
هوادار در اثر اشتباه سامان فلاح توانست خیلی زود بازی را به تساوی بکشاند و در دقیقه ۳۰ کریم اسلامی دروازه‌ی گل‌گهری‌ها را باز کرد.
بازی در نیمه اول با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به نیمه مربیان کشانده شود.
با شروع نیمه دوم گل‌گهر باز هم توسط سحرخیزان موفق به گلزنی شد اما این پایان کار نبود و تیم هوادار در دقیقه ۶۵ توسط امین قاسمی‌نژاد گل تساوی را زد. این بازی که به اوج هیجان خودش رسیده بود باز هم گل داشت و در دقیقه ۶۸ روبرتو تورس گل سوم گل‌گهر را وارد دروازه‌ی حریف کرد.
۲ تیم که تمایلی به باخت در این بازی نداشتند همچنان عقب نکشیدند و هوادار در دقیقه ۷۸ گل تساوی را توسط امین قاسمی‌نژاد زد تا بازی به اوج حساسیت خود برسد.
در نهایت بازی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110351
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.