مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اعلام کرد:


توزیع ۴۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی در مدارس استان

 مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در یک سال اخیر بیش از ۴۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی در مدارس استان کرمان توزیع شده است.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، رضا هدایتی شامگاه هشتم شهریورماه در حاشیه نمایشگاه “روایت پیشرفت که به مناسبت هفته دولت در پارک مادرشهر کرمان دایر است، اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان امسال با تحویل ۷۱۳ کلاس درس تا ابتدای مهرماه، از نظر تعداد کلاس تحویلی موفق به کسب رتبه سوم در کشور شده است.

 وی با اشاره به کیفیت بالای ساخت فضاهای آموزشی در استان کرمان افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان موفق به کسب رتبه برتر در جشنوارهٔ شهید رجایی به‌خاطر کیفیت برتر اجرای پروژه‌های عمرانی شده است.

 هدایتی بیان کرد: در یک سال اخیر ۲۸۰ هزار مترمربع از محوطه مدارس استان کرمان آسفالت شده است.

 وی با اشاره به تحول در حوزه زیرساخت در آموزش‌وپرورش استان کرمان اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه‌تمام در استان داشتیم که اکنون این تعداد به زیر ۷۰ پروژه رسیده است.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: سعی خود را می‌کنیم تا پایان سال تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانیم و در یک سال اخیر نیز موفق شدیم ۷۱۳ کلاس درس را تکمیل نماییم.

 وی با اشاره به طرح شهید عجمیان، اظهار کرد: معنای طرح شهید عجمیان این است که ما نسبت به فضاهای اطرافمان بی‌تفاوت نباشیم و این طرح ان‌شاءالله در طول سال تحصیلی نیز ادامه خواهد داشت.

 هدایتی بیان کرد: تا کنون برای ۱۰۹ مدرسه مبالغی جهت اجرای طرح شهید عجمیان و بهسازی و شاداب‌سازی محیط مدرسه واریز شده و ۲۰۰ مدرسه هم در انتظار واریز وجه قرار دارند.

 وی گفت: به مدیران آموزش‌وپرورش استان اعلام می‌کنیم که اگر مدرسه‌ای توان خرید تجهیزات جهت بهسازی و شاداب‌سازی را ندارد، نوسازی مدارس آمادهٔ خدمت‌رسانی و کمک است.

 عضو شورای آموزش‌وپرورش افزود: در حال حاضر طرح شهید عجمیان در ۱۰۹ مدرسه در سطح استان کرمان با کمک مردم و گروه‌های جهادی در حال اجراست و تا کنون بیش از شش تن رنگ و امکاناتی از جمله کفی و پشتی صندلی به این مدارس تحویل داده شده است.

 به گزارش ایسنا، نمایشگاه «روایت پیشرفت» تا ۱۱ شهریورماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل پارک مادرشهر کرمان دایر خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108265
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.