هیات فوتبال: واگذاری غیرقانونی است


تیم فوتبال آرمان‌گهر واگذار شد

در حالی که گفته می‌شد، باشگاه فوتبال آرمان گهر به دلیل مشکلات مالی واگذار شده است، آن‌گونه که ایسنا خبر داده به دلیل تمایل نداشتن مدیران شرکت مبنی بر تیم‌داری و وجود مشکلات مالی در این باشگاه، مالکیت این تیم به محمدجواد سالاری رسید و به زودی کارهای اداری آن نیز انجام خواهد شد.

به گزارش کرمان‌نو، باشگاه فوتبال آرمان‌گهر که همواره یکی از تیم‌های بازیکن‌ساز استان بوده، این روزها با تصمیم مدیران باشگاه مبنی بر واگذاری آن و دادن امتیاز باشگاه به خارج استان روبرو شده است.
این تصمیم واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه داشته است و در ظهر امروز شنبه ۱۹ فروردین هیات فوتبال هم در اطلاعیه این واگذاری و فعالیت مالکان جدید آرمان‌گهر را فاقد اعتبار دانست.
در این اطلاعیه آمده است: رسمیت یافتن هر نوع نقل و انتقال فوتبالی منوط به ثبت آن در هیات فوتبال است و با توجه به عدم ثبت این انتقال در هیات فوتبال استان، واگذاری امتیاز آرمان‌گهر به هر فرد و یا مجموعه‌ای با توجه به عدم ثبت آن در هیات فوتبال فاقد اعتبار است.
بنابراین از نگاه هیات فوتبال مسئولیت حقوقی مسائل باشگاه آرمان‌گهر همچنان بر عهده مدیران این باشگاه می‌باشد و با توجه به حساسیت موضوع هیات فوتبال استان اتفاقات مربوط به این باشگاه را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می‌کند.
هیات فوتبال در ادامه خواستار توجه هر چه بیشتر مقامات مجموعه آرمان‌گهر سیرجان به آثار و تبعات اجتماعی تصمیم خود در خصوص فروش و انتقال امتیاز تیم فوتبال این باشگاه شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102964
1 نظر
  1. کارن می گوید

    کار خوبی کردند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.