نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:


آزمون استاندارد جایگزین کنکور شود

محمد مهدی زاهدی، نماینده کرمان و راور، با بیان اینکه باید جایگزین کنکور آزمون‌هایی باشد به نام آزمون‌های استاندارد که ۳ سال آخر دبیرستان برگزار شود، گفت:‌آموزش و پرورش از این ۳ سال فقط یک سالش را آزمون درست می‌گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه که محور حذف کنکور وزارت علوم نیست و وزارت آموزش و پرورش است افزود: باید جایگزین کنکور آزمون‌هایی باشد به نام آزمون‌های استاندارد که ۳ سال آخر دبیرستان یعنی پایه ۱۰ _۱۱ و ۱۲ آزمون‌هایی برگزار کند که استاندارد باشد

زاهدی ادامه داد: متاسفانه آموزش و پرورش از این ۳ سال فقط یک سالش را آزمون درست می‌گیرد، این مصوبات شورای عالی فرهنگی هم برای فشار به آموزش و پرورش است تا پای کار بیاید.

حقوق پرستاران ما یک دهم پرستاران کشورهای اطراف است

به گزارش کرمان‌نو نماینده مردم کرمان و راور در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به مشکل مهاجرت پرستاران و کمبود پرستار در بیمارستان‌ها گفت: این مشکل تنها در پرستاران نیست‌. رشته‌های بسیاری مهاجرت می‌کنند؛ نمی‌خواهم بگویم حقوقشان کم است اما حقوق پرستاران ما یک دهم حقوق پرستاران کشورهای اطراف است. به‌ هرحال باید به نوعی باشد که جاذبه برای ماندن ایجاد کند.

زاهدی در خصوص جبران کمبود پرستار در کشور افزود: برای افزایش ظرفیت در رشته‌های علوم پزشکی کارهایی انجام شده ولی آثارش چند سال دیگر قابل مشاهده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97878
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.