هفته دوم جام باشگاه‌های زنان آسیا؛


خاتونی که بازیکن ذخیره نداشت! اما جنگید

تیم خاتون بم تنها نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های زنان آسیا، امروز دومین دیدار خود را در برابر هیوندا استیل‌ کره جنوبی دو بر یک واگذار کرد.

به گزارش کرمان‌نو، دومین دیدار تیم خاتون بم قهرمان دوره قبلی لیگ برتر فوتبال زنان ایران در جام باشگاه‌های آسیا درحالی امروز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران برابر هیوندای استیل‌رد کره جنوبی برگزار شد که شاگردان مرضیه جعفری در کنار خستگی مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی و مصدومیت‌ها حالا با ویروس سرماخوردگی هم روبرو شده بودند و این تیم تنها ۲ بازیکن ذخیره روی نیمکت خود داشت و همین موضوع باعث شده بود تا مرضیه جعفری دستش بیشتر از پیش خالی از بازیکن باشد.
این اتفاقات که شاید بدشانسی دختران ایرانی باشد، هیوندای استیل را که با تمام قوا و بدون مصدوم در مقابل خاتون قرار گرفته بود پیروز این مسابقه کرد.
بازی ۲ تیم در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید و دختران ایرانی در این نیمه بازی بی‌نقصی از خود به نمایش گذاشتند و حتی در دقیقه ۲۸ بازی توسط نگین زندی می‌توانستند به گل نیز برسند. اما این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده کره جنوبی خاتمه یافت.
در نیمه دوم اما این هیوندا بود که در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی دروازه خاتون را باز کرد اما این پایان کار نبود و در ادامه نگین زندی روی یک حرکت به عمق دفاع حریف زد و با یک بغل پای زیبا دروازه این تیم را باز کرد.

در ادامه اما باز هم این حریف کره‌ای بود که از اشتباه فردی بازیکنان خاتون نهایت بهره را برد و دروازه خواجوی دوباره باز شد. در نهایت علی‌رغم حملات پرتکرار خاتون، هیوندای استیل با نتیجه ۲ بر ۱ خاتون بم ایران را شکست داد.

خاتونی‌ها روز یکشنبه ۲۱ آبان در آخرین دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف نسف ازبکستان می‌روند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110790
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.