امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان کرمان را اینجا بخوانید.

9:11 – معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: کرمان در زمینه پرورش اسب از استان های شاخص و پیشرو کشور با جمعیت بالا محسوب می شود. / ایسنا

9:47 –  استاندار کرمان گفت: اکنون شرایط کشور به گونه‌ای است که ما به جای مقررات‌زایی باید به دنبال مقررات زدایی واقعی باشیم. / ایرنا

10:16 –  معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اکران فیلم‌های سودای سیمرغ جشنواره سی و نهم فیلم فجر در شهرهای کرمان ، سیرجان و رفسنجان خبر داد.

۳ سینما استان میزبان فیلم‌های جشنواره فجر| ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌ها در اختیار تماشاگران

10:37 – مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان کرمان با اشاره به اینکه دود سیاه منتشر شده در سطح شهر ناشی از توسوزی تعداد بسیار زیاد حلقه‌های لاستیک فرسوده بوده است، از مهار این آتش سوزی خبر داد.

ماجرای دود غلیظ در آسمان کرمان چه بود؟

10:54 – ایجاد موزه نفت‌سوزها در ساختمان کنسولگری کرمان مورد انتقاد برخی از اهالی فرهنگ و هنر کرمانی قرار گرفته؛ رییس موزه اما می ‌گوید تنها رشته ارتباطی مردم با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، نفت‌سوزها بود.

https://kermaneno.ir/?p=6376

11:20 – کلنگ ساماندهی میدان امام خمینی و دانشگاه آزاد اسلامی زرند در سومین روز از دهه فجر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

کلنگ ساماندهی میدان دانشگاه آزاد زرند به زمین زده شد

11:39 – وزیر جهاد کشاورزی در سفر به جنوب استان کرمان از مزارع آسیب دیده از سرما بازدید و با کشاورزان خسارت دیده گفت و گو کرد.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع آسیب دیده در جیرفت

11:52 – در سومین روز از دهه فجر مدرسه شش کلاسه آیت الله کاشانی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان در روستای دهنو انصاری از توابع شهرستان فهرج به بهره برداری رسید / ایسنا

11:56 – وزیر جهاد کشاورزی بعد از بازدید از مزارع آسیب دیده از سرما و گفت و گو با کشاورزان، پروژه آبیاری تحت فشار به مساحت ۱۲۰ هکتار در جیرفت را افتتاح کرد.

https://kermaneno.ir/?p=6378

12:25 – مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر گفت: دفتر مرکزی ما به کرمان منتقل شده و 97 درصد موجودی ما در بانک های استان و حساب های بانکی در کرمان متمرکز است که این مسئله برکاتی را به دنبال دارد. / ایسنا

12:26 – هر قطعه سکه امامی در بازار با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد و قیمت دلار آمریکا در صرافی ملی ۲۳.۸۷۰ تومان اعلام شد.

نرخ سکه، طلا و ارز سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۹۹ | کاهش قیمت یورو

12:45 – مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان از افتتاح ۲۰۰ پروژه به مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال در حوزه عملیاتی این شرکت به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد. / ایرنا

13:03 – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید چرا دولت لایحه ای را به مجلس ارائه داده که اساساً از جنس اصلاح ساختار لایحه بودجه نیست؟ مگر می شود با این رویکرد تصمیم گرفت لذا اگر بخواهیم ناترازی را با این وضعیت در کشور را مدیریت کنیم، باید نگران آثار تورمی آن نیز بود.

مخالفت نماینده کرمان به لایحه بودجه ۱۴۰۰

13:14 – نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به اعتراض کشاورزان نسبت به سقف تعهدات بیمه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی، گفت: صندوق بیمه براساس سهم پرداخت توسط کشاورزان عمل می کند و باید در این زمینه بیشتر کار شود.

درخواست نماینده جیرفت از کشاورزان: نسبت به افزایش سهم بیمه اقدام کنید

15:15 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

بستری ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان

15:49 – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان درزمینه جبران خسارت سرمازدگی کشاورزان جنوب استان گفت: ستاد مدیریت بحران اعتباری برای خود ندارد، میزان خسارت سرمازدگی به وزارت کشور اعلام شده و پیگیر هستیم این اعتبار در دستور کار هیئت دولت قرار بگیرد.

اعلام میزان خسارت سرمازدگی جنوب به وزارت کشور| مدیریت بحران اعتباری برای کشاورزان ندارد

16:38 – مرکز معاینه فنی خودرو راور که در سال ۹۶ مجوز خود را دریافت کرده و نصب دستگاه‌های آن انجام‌شده همچنان در انتظار بهره‌برداری است.

رنج راوری‌ها از نداشتن مرکز معاینه فنی خودرو

16:51 – تازه‌ترین گزارش اتاق بازرگانی ایران از پایش فضای کسب‌وکار نشان می‌دهد کرمان همچنان جزو استان‌های نامساعد برای فعالیت اقتصادی به حساب می‌آید.

فضای کسب‌وکار در کرمان؛ در بر همان پاشنه قبلی می‌چرخد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63755
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.