امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای شنبه ۱۱ بهمن ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان کرمان کرمان را اینجا بخوانید.

9:19 – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: تعداد ۹ هزار و ۱۲۷ پروژه در بخش های آب و کشاورزی طی هفت سال گذشته با واگذاری هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در شمال این استان به بهره برداری رسیده یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است. / ایرنا

9:26 – مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با تاکید برآنکه خواهان عدالت جنسیتی هستیم، اظهار کرد: متاسفانه دختران ما بی راه می‌روند و به دنبال تساوی هستند که ما این موضوع را قبول نداریم. / ایسنا

10:40 – جشن سده‌سوزی کرمان عصر جمعه دهم بهمن‌ماه امسال به‌دلیل همه‌گیری کرونا، امکان حضور همگان در آن فراهم نشد. این آیین، در محل آتشکده زرتشتیان و با حضور جمعیت اندکی برگزار و از طریق اینستاگرام به‌صورت زنده پخش شد.

کرمانی‌ها سده را جشن گرفتند| آتش شکوه

11:00 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده در برخی مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا کرمان| وزش باد نسبتاً شدید در استان

11:51 – استاندار کرمان می‌گوید حجم عظیمی از سرمایه کشور صرف آموزش افراد شده و امروز با حجم زیاد فارغ‌التحصیلان بیکار و بی‌مهارت روبه‌رو هستیم.

استاندار: نداشتن مهارت ضعف بزرگی در نظام آموزشی کشور است

12:17 – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمان به مناسب دهه فجر خبر داد و برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری ویژه این دهه را تشریح کرد.

اعلام برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر

12:38 – فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از نافرجام ماندن یک حفاری غیرمجاز در شهرستان جیرفت خبر داد. / ایسنا

12:48 – رئیس جمهور امروز ـ شنبه ۱۱ بهمن ـ در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: همه اصرار ما این است که در این دو ماه کاری کنیم که موج چهارم ایجاد نشود؛ چراکه اگر خدای ناکرده وارد موج چهارم شویم ناچاریم محدودیت‌ها را مجددا اعمال کنیم.

اعمال مجدد محدودیت‌ها در صورت ورود به موج چهارم کرونا

13:06 – شیب شیوع کرونا در استان کرمان مجددا صعودی شده است.

شیب شیوع کرونا در کرمان صعودی شد| افزایش میانگین موارد بستری از ابتدای بهمن

13:06 – مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اهمیت و جایگاه اشتغالزایی در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: سه هزار بانوی کارآفرین در ین استان با حمایت‌های انجام شده مشغول فعالیت هستند. / ایسنا

13:19 – مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان کرمان گفت: ۶۵۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی را اجرا می کنند. / ایسنا

13:30 – هر قطعه سکه امامی در بازار با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد و قیمت دلار آمریکا در صرافی ملی ۲۳.۷۲۰ تومان اعلام شد.

نرخ سکه، طلا و ارز شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ | افزایش قیمت سکه

14:11 – معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان با اشاره به استقرار کوره‌های آهک‌پزی در زمین ۷۰ هکتاری دشت زحمتکشان نسبت به تأمین زیرساخت‌های آب، برق و گاز این مکان تاکید کرد.

لزوم تأمین زیرساخت‌های دشت زحمتکشان برای استقرار کوره‌های آهک‌پزی

14:40 – مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کرمان در واکنش به انتشار اخباری از اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند کرمانی و انتشار تصاویر این دانش آموزان گفت: اینکه تصاویر کمک به نیازمندان را در بوق و کرنا بکنند، شایسته نیست و باید عزت نفس آن‌ها نیز حفظ شود.

اهدای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در جلسه رسمی شخصیت آن‌ها را تخریب کرد

14:56 – استاندار کرمان در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا به فرماندارها اعلام کرد افرادی که پروتکل‌ها را زیر پا می‌گذارند رسماً به دستگاه قضا معرفی کرده و هرگونه تجمع را تعطیل کنند.

خط‌ونشان استاندار برای ناقضان پروتکل‌های بهداشتی| فرماندارن به دستگاه قضا معرفی کنند

15:12 – در ادامه بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان امروز از ساعت ۱۵:۳۰ میزبان صنعت نفت آبادان است؛ صنعت نفت در صورت برد فرصت صدرنشینی دارد.

مس رفسنجان سد محکم صنعت نفت برای صدرنشینی

15:35 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

ثبت ۲۶ بستری و ۲ فوتی جدید ناشی از کرونا در استان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63510
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.