رییس مرکز اورژانس کرمان:


در تجمع کرمان کسی کشته نشده است

رییس مرکز اورژانس کرمان در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن تکذیب ادعای کشته شدن یک خانم در جریان تجمع سه‌شنبه شب در این شهر گفت: کلیپی در فضای مجازی با مضمون کشته شدن یک خانم منتشر شده که بررسی‌های ما و رصد بیمارستان‌ها نشان داد این ادعا صحت ندارد.

دکتر سید محمد صابری سه‌شنبه شب اظهار داشت: موردی از انتقال تجمع کنندگان یا شهروندان مصدوم که در اطراف تجمع حضور داشته‌اند نیز به وسیله اورژانس نداشته‌ایم.

او همچنین درباره انتشار عکسی از یک خانم که برخی در فضای مجازی مدعی شده‌اند تیر به چشم وی اصابت کرده نیز گفت: در عکس مذکور ضمن اینکه موردی از خون‌ریزی مشاهده نمی شود، احتمال اصابت ضربه سطحی وجود دارد. ضمن اینکه انتساب عکس و افراد به شهر کرمان تایید نشده و از آنجا که به مراکز درمانی مراجعه نداشته‌اند، نمی توان درباره آن اظهارنظری یا آن را تایید کرد.

رییس مرکز اورژانس کرمان ضمن توضیح درباره مواردی از تجمع در واکنش به فوت مهسا امینی در میدان‌های آزادی و کوثر شهر کرمان گفت: در خلال این تجمع‌ها شاهد چند تماس با اورژانس بودیم که گزارش‌هایی از چاقوخوردگی، ضربه خوردن یا حتی اصابت تیر ارائه شد، اما وقتی همکاران اورژانس به محل مراجعه کردند موردی مشاهده نکردند و تایید نشد.

وی افزود: کلیپی در فضای مجازی پخش شد که دختری در شهر کرمان چاقو خورده، روی زمین افتاده و خون زیادی از دست داده که بعد شایعه شد وی کشته شده است.

رییس مرکز اورژانس کرمان گفت: از آنجا که عوامل اورژانس به چنین موردی برخورد نکرده بودند و فرض را بر آن گذاشتیم که ممکن است صحت داشته باشد و مردم فرد مورد ادعا را به مراکز درمانی انتقال داده باشند، بررسی‌ها را طی تماس با همه بیمارستان‌ها شروع کردیم و مشخص شد که چنین کسی تاکنون شناسایی و رویت نشده است و این ادعا صحت ندارد. 

به گزارش ایرنا همزمان با غروب و شامگاه سه‌شنبه عده‌ای از افراد با حضور در میدان کوثر و نیز میدان آزادی در واکنش به مرگ مهسا امینی تجمع کردند و برخی از آنان نیز در شعارهایی علیه آنچه حجاب اجباری خواندند، شعارهایی سر دادند که تجمع این افراد با حضور ماموران خاتمه یافت و جمعیت متفرق شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96931
1 نظر
  1. Knight می گوید

    خدا لعنت کنه تمام مسولین فاسد و دزد جمهوری اسلامی رو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.