جدول تحت تاثیر نتایج هفته‌ی بیست و پنجم


در هفته‌ای که گل‌گهر و مس‌کرمان باختند، مس‌رفسنجان برد

پس از نتایج بازی‌های هفته‌ی بیست و پنجم فوتبال رقابت در بالا و پایین جدول حساس‌تر شد.

به گزارش کرمان‌نو، هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد که نتایج بازی‌ها، رقابت‌های هفته‌های آینده را در بالا و پایین جدول حساس‌تر کرد.
در یکی رقابت‌های مهم این هفته ۲ تیم مس‌کرمان و صنعت نفت آبادان تیم‌های ته جدولی به مصاف یکدیگر رفتند که مس با باخت در دقایق پایانی بازی را واگذار کرد تا شرایط برای این تیم در ادامه‌ی فصل سخت‌تر شود، مسی‌ها به شدت به داوری در این بازی معترض بودند و این باخت مس را دوباره در آستانه خطر قرار داد، اگرچه امتیاز نگرفتن مس از ۵ بازی باقی‌مانده دور از ذهن است اما این باخت شرایط را برای این تیم کمی سخت کرد، نارنجی‌پوشان به تازگی با تغییر مدیریت همراه بودند و این اولین باخت این تیم با مدیرعامل جدید بوده است.
در دیگر بازی این هفته گل‌گهر در برابر ذوب‌آهن اصفهان با یک گل متوقف شد تا اولین باخت این تیم با الهویی سرمربی جدید رقم بخورد، این تیم همچنان در رده‌ی پنجم جدول قرار دارد و ذوب‌آهن هم با این پیروزی یک رده در جدول صعود کرد و در جایگاه نهم ایستاد.
مس‌رفسنجان با یک گل از سد تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان گذشت تا در ادامه روند نتیجه‌گیری‌اش، تیم ربیعی با ۴۰ امتیاز در رده‌ی ششم جدول قرار گیرد.
در بالای جدول سپاهان با باخت یک بر صفر در مقابل تراکتور و استقلال با برد یک بر صفر در برابر آلومینیوم با یکدیگر در امتیاز ۵۳ هم امتیاز شدند تا رقابت برای کسب قهرمانی داغ‌تر از هر زمان دیگری باشد. پرسپولیس هم با برد ۳ بر صفر در برابر ملوان و تنها با یک امتیاز کمتر در رده‌ی سوم جدول قرار دارد. این ۳ تیم با یکدیگر در صدر جدول برای کسب قهرمانی در حال رقابت تنگاتنگی هستند.
در بازی‌های تیم‌های میانه جدول، فولاد منصوریان با نتیجه ۲ بر صفر از سد نساجی مازندران گذشت این تیم با ۳۴ امتیاز در رده‌ی هفتم قرار دارد.
در دیگر بازی این هفته پیکان با یک گل از سد هوادار گذشت و با ۲۶ امتیاز در رده‌ی یازدهم قرار دارد و هوادار با ۲۹ امتیاز در رده‌ی دهم قرار دارد.
با نتایج این هفته رقابت‌ در بالا و پایین جدول به شدت حساس‌تر شد، هر ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان در بالای جدول احتمال قهرمان شدن دارند و هر ۳ تیم مس‌کرمان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در پایین جدول نیز امکان سقوط دارند و بازی‌های هفته‌های آینده با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102945
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.