مدیر کل اداره بهزیستی استان کرمان:


فیلم فضای مجازی متعلق به شیرخوارگاه کرمان نیست

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: شیرخوارگاه هانیه مربوط به استان کرمان نیست و فیلم منتشر شده در فضای مجازی ربطی به کرمان ندارد.

به گزارش کرمان‌نو، مدیرکل بهزیستی استان کرمان نسبت به فیلمی که در روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر انصراف یکی از خیرین کشور از ساخت شیرخوارگاه هانیه منتشر شده بود واکنش نشان داد و گفت: شیرخوارگاه هانیه مربوط به استان کرمان نیست و فیلم منتشر شده در فضای مجازی ربطی به کرمان ندارد.
وحیدزاده تصریح کرد: این فیلم هیچ ربطی به استان کرمان نداشته و مربوط به یکی از استان‌های جنوب کشور می‌باشد و تنها شیرخوارگاه کرمان، شیرخوارگاه مادر بوده که با کادری مجرب فعالانه و دلسوزانه مشغول به ارائه خدمات است.
او افزود: بهزیستی استان کرمان همواره تعاملی نزدیک و پویا با خیرین، فعالان اجتماعی داشته و دست یاری همه هموطنانی که با نیت خیر به سمت بهزیستی می‌آیند را به گرمی می‌فشارد.
با بررسی‌های انجام شده در کرمان‌نو شیرخوارگاه هانیه که در فیلم از آن نام برده می‌شود، مشخص شد این شیرخوارگاه مربوط به استان بوشهر و پروژه‌ای خیرساز بوده است که در زمین دولتی مربوط به اداره کل بهزیستی استان بوشهر به مساحت ۴۴۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد تومان و از ۲۴ آذر سال ۱۳۹۹ کلنگ‌زنی شده است.
خانواده‌ی امیری پس از اینکه دختر ۲۵ ساله‌ی خود را از دست می‌دهند تصمیم به ساخت این شیرخوارگاه در بوشهر گرفتند اما حالا می‌گویند به دلیل همکاری نکردن نهادهای مربوطه دیگر قادر به ادامه‌ی روند اماده‌سازی این شیرخوارگاه نخواهند بود.
قرار بوده این پروژه در مدت یکسال ساخته و به بهره‌برداری برسد اما سال ۱۴۰۰ به دلیل نداشتن برخی مجوزها توسط شهرداری بوشهر متوقف شد و همان زمان گلایه‌مندی این خیرین را به دنبال داشت.
با گذشت بیش از ۲ سال از کلنگ‌زنی این پروژه مشکلات مربوط به این شیرخوارگاه برطرف نشده و ادامه‌ی پروژه صورت نگرفته است و خیر مربوطه انصراف خود را از این پروژه اعلام کرده است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108492
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.