استاندار کرمان:


کل مبلغ مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها ۷۰۰ تا ۸۰۰میلیارد تومان نیست

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در همایش تخصصی ارتباط واحد‌های صنعتی بزرگ و کوچک استان به صراحت اعلام کرد که ما مبلغ مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ در استان ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیارد تومان نیست .

به گزارش کرمان‌نو، استاندار کرمان در این همایش با بیان اینکه بخش عمده حساب‌های شرکت‌های بزرگ در استان است و حساب‌های میدکو در استان است از سایر شرکت‌ها خواست همکاری بیشتری در این رابطه داشته باشند.
فداکار در این همایش خطاب به مدیران شرکت‌های بزرگ با بیان اینکه ضرورتی ندارد پول شما در بانکی باشد که خیری برای استان ندارد، گفت: بایستی پول‌ها هدفمند در بانک‌ها گذاشته شود تا بشود از این پول برای تسهیلات مردم استفاده کرد.
وی با بیان اینکه، شرکت مسی داریم که ۵۰ سال در رفسنجان است اما هیچ چیز دیگر اطرافش نیست، گفت: ما تا می‌گوبیم شرکت و صنعت و معدن فقط ۳ شرکت در ذهن ما می‌آید و این ضعف استان است.
استاندار کرمان همچنین در این همایش از واردات زغال به استان انتقاد کرد و گفت: چرا زغال وارد می‌کنیم وقتی حدود ۲۰ درصد صنعت زغال در استان فعال نیست، ما در شرکت خودمان زغال نیاز داریم اما سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و حقوق این کارگران هر سال دچار چالش است .
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102015
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.