مدال‌آوران پاراآسیایی دلخورند


ورزشکاران پاراآسیایی همچنان منتظر قول استاندار کرمان

محقق‌نشدن قول استاندار در فرودگاه به ورزشکاران پاراآسیایی، سبب دلخوری آن‌ها شده است. ورزشکاران می‌گویند جزو لوحی که از شهردار سابق کرمان گرفتند، هیچ پاداشی بابت مدال‌هایشان از هیچ مسئولی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش کرمان‌نو، باگذشت بیش از ۶۰ روز از بازگشت قهرمانان پاراآسیایی از مسابقات هانگژو هنوز هدایایی که استاندار کرمان در فرودگاه قول آن را داده بود به ورزشکاران داده نشده، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این‌ باره گفت: پاداش رهبری هفتهٔ آینده به ورزشکاران داده می‌شود؛ اما پاداش استان را از استانداری پیگیری کردیم که هنوز محقق نشده است.
پاریزی ادامه داد: مکاتبات لازم با استانداری شده آن‎ها هم پیگیری کردند که متأسفانه باتوجه‌به اتفاقات اخیر استان (حادثه تروریستی ۱۳ دی) عقب افتاد.
او با بیان اینکه مجدد هفتهٔ آینده نامه‌ای می‌زنیم و پیگیر این موضوع خواهیم شد، افزود: این ورزشکاران افتخارات هر استانی هستند که در برخی از استان‌ها تجلیل داشتند و در استانی مانند کرمان ما نیز این امکان را داریم. کل جوایزی که به ورزشکاران قول داده شده ۲ میلیارد تومان هم نمی‌شود. در دوره قبل هم که آقای زینی‌وند به ورزشکاران قول داده بودند خود آقای فداکار این قول را محقق کردند الان هم نیاز است که استانداری از طریق شرکت‌های صنعتی و معدنی در این زمینه اقدام کنند.
پاریزی در پایان گفت: جوایز رهبری که پاداش پای سکوی ورزشکاران شامل سکه، چفیه، انگشتر و لوح است، هفتهٔ آینده با حضور حجت‌الاسلام علیدادی به ورزشکاران داده می‌شود؛ اما در مورد قولی که استاندار در فرودگاه به ورزشکاران داد پیگیری می‌کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114141
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.