نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه:


۴۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار بافت، رابر و ارزوئیه فاقد راه هستند

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس بیان کرد: وی با اشاره به اینکه ۴۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار ما فاقد راه هستند، بیان کرد: در مجموع ۳۰۴ کیلومتر راه آسفالته برای ۱۵۱ روستای شهرستان بافت نیاز است.

به گزارش کرمان‌نو، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس بیان کرد: محور بزنجان به سمت کیسکان مدتی به‌دلیل وجود معارض و اینکه مالکان اجازه نمی‌دادند، تعطیل شده بود و خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مجدداً کارگاه فعال شده است.
وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان بافت ۷۹۷ کیلومتر راه روستایی داریم که فقط ۳۹۶ کیلومتر آن آسفالت بوده و مابقی آن خاکی است، ادامه داد: ۴۶ کیلومتر راه در دست احداث داریم و تقریباً نصف راه‌های روستایی شهرستان بافت خاکی است.
محمدی با بیان اینکه ۴۰ روستای بالای ۱۰۰ خانوار در شهرستان بافت داریم که ۷ درصد این روستاها فاقد راه آسفالته هستند که معادل ۱۶ کیلومتر می‌شود، گفت: ۹۰ روستای بالای ۵۰ خانوار در این منطقه وجود دارد که به ۱۴۶ کیلومتر راه آسفالته نیاز دارند.
وی با اشاره به اینکه ۴۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار ما فاقد راه هستند، بیان کرد: در مجموع ۳۰۴ کیلومتر راه آسفالته برای ۱۵۱ روستای شهرستان بافت نیاز است.
نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با بیان اینکه ۱۰ پروژه در دست اقدام داریم که قرار داد آن بسته شده و تفاهمنامه دارند، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۸۴ میلیارد تومان نیاز است که تا کنون ۵۰ درصد اعتبار آن تخصیص داده شده است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101668
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.