هندبال مس کرمان و باخت؟ تنها یک شوخی است

تیم هندبال مس کرمان در حالی پانزدهمین پیروزی متوالی خود را جشن گرفت که بازی این تیم برابر شهید شاملی کازرون پر از درگیری و با مصدومیت بازیکن کلیدی این تیم سپری شد. در نهایت این بازی مهیج با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ به نفع نارنجی‌پوشان کرمانی به پایان رسید تا این تیم ۹۰ درصد راه قهرمانی را رفته باشد و با ۳۰ امتیاز صدرنشین بی‌چون و چرای لیگ برتر هندبال باشد.

 

به گزارش کرمان‌نو، هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال مردان با پانزدهمین پیروزی متوالی تیم هندبال مس کرمان برابر نماینده کازرون همراه بود.
در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم دو تیم صنعت مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را دارند، روز دوشنبه ۲۰ فروردین به مصاف یکدیگر رفتند که مس با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ پیروز شد.

این بازی همان‌طور که تصور می‌شد بازی پربرخورد و جذابی بود. در نیمه اول مصدومیت افشین صادقی از نظر روحی و فنی می‌توانست مس کرمان را با مشکل مواجه کند؛ اما این تیم با درخشش بازیکنان جوانش توانست بازی که در نیمه اول بازنده به رختکن رفته بود و در دقایقی از بازی هم با ۳ گل عقب بود را در نهایت با اختلاف ۳ گل به پیروزی برسد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116993
1 نظر
  1. shariatihasan50@gmail.com می گوید

    مس کرمان به معنای واقعی یک باشگاه هستش، در این همه سال و با این همه رشته ورزشی و از همه سخت تر اینکه چقدر آدمایی
    که خواستن بزنن!! اما در این مسیر سخت مقتدر و با کلاس کار خودش رو ادامه داده. مثل مردم نجیب و مقاوم کرمان.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.