نبرد صنعتی‌ها


ترکیب تیم‌های ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری 4 دیدار به اتمام می‌رسد و در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است.

ترکیب تیم‌های ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان برای بازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری 4 دیدار به اتمام می‌رسد و در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است. مهدی تارتار در این دیدار ذوب‌آهن را با ترکیب حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، سجاد آشوری، جلال مداحی، سامان نریمان‌جهان، محمدحسین اسلامی، محمدعرفان معصومی راهی میدان کرده است.

 محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، رضا شکاری، امیر جعفری، وسلی گومزدسه سانتز، سیدمحمدرضا حسینی، محمد خدابنده‌لو، امین قاسمی‌نژاد، کیروش استنلی نیز ترکیب 11 نفره تیم گل‌گهر سیرجان را تشکیل می‌دهند. قضاوت این دیدار بر عهده سعید رحیمی‌مقدم با کمک ایوب غلام‌زاده، محسن حکیم و سیدحسین حسینی است.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، ذوب‌آهن میزبان گل‌گهر است که با تیم ناقص به اصفهان سفر کرده است.

تیم فوتبال گل‌گهر عصر امروز در حالی به‌مصاف میزبان خود ذوب‌آهن اصفهان می‌رود که از 9 بازیکن خود به‌دلیل محرومیت و مصدومیت، نمی‌تواند استفاده کند.

نوید عاشوری، اریک بایناما، علیرضا علیزاده، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری و محمدحسین اکبرمنادی پیش از این مشخص شده بود که به این مسابقه نخواهند رسید و سه نفر به این لیست اضافه شدند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102926
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.