مدیرعامل هلال احمر استان کرمان خبر داد


پیکر ۲ نفر از ۳ مفقودیِ سیل جیرفت پیدا شد

به گزارش «کرمان نو» به نقل از ایسنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: سه نفر در این حادثه مفقود شدند که صبح امروز پیکر دو نفر از آنها پیدا شد.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از ایسنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: سه نفر در این حادثه مفقود شدند که صبح امروز چهارشنبه ۹ فروردین پیکر دو نفر از آنها پیدا شد.
رضا فلاح امروز ۹ فروردین ماه با اشاره به وقوع بارندگی و سیل شب گذشته در شهرستان جیرفت اظهار کرد: تاکنون ۴۱ نیروی امدادی در قالب هشت تیم به جیرفت اعزام شدند.
وی با اشاره به مفقود شدن سه نفر در رودخانه روستای آبگرم در بخش بلوک شهرستان جیرفت افزود: نیروهای امدادی از همان دقایق اولیه حادثه عملیات جستجو و امدادرسانی را آغاز کردند.
فلاح تصریح کرد: صبح امروز جسد دو نفر از مفقودین توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پیدا شد.
وی با اشاره به اینکه عملیات جستجو برای پیدا کردن سومین مفقودی ادامه دارد، اظهار کرد: تخلیه آب منازل در روستای گرفتار در سیل توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر آغاز شده است.
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت: تیم های امدادونجات از مرکز استان و شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کرمان و ماهان به منطقه حادثه دیده اعزام شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102667
2 نظرات
  1. Sara می گوید

    کی قراره جواب داغدار شدن دل یه مادرو بده که یه دونه بچش رو از دست داد😔
    بخاطر سهل انگاری مسئولین

  2. Sar می گوید

    روحت شاد مهدی جان😭🖤

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.