رئیس مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت:


شبکه موبایل همراه اول در کرمان ضعیف است

رئیس مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت با اشاره به تجربه سفرش به کرمان، گفت: بنده دیشب در ۴ گوشه شهر کرمان چرخیدن و این‌طور که من تجربه کردم، شبکه موبایل همراه اول در کرمان ضعیف است و این یک مشکل برای استان است.

به گزارش کرمان‌نو کلاهدوزان در این نشست در پاسخ به انتقاداتی که در خصوص لحاظ نشدن، معاملاتی که در بستر اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های بدون نماد اینماد صورت می‌گیرد، گفت: حجم معاملات در بستر اینستا محدود است.
او با بیان اینکه کاربرد اینستاگرام نمایشی است، گفت: حجم کل معاملاتی که با رصد بیش از ۴۰۰ هزار شرکت از پلتفرم اینستاگرام انجام شده در بیشترین حالت ۵۰ همت بوده است که در قیاس با عدد هزار و ۸۰۰ همتی که کل عدد تجارت الکترونیکی کشور است، ناچیز است.
رئیس مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت با بیان اینکه اکثریت شرکت‌های دارای نماد اینماد در بستر اینستاگرام هم صفحه دارند، گفت: علی‌رغم این موضوع حجم معاملات نشان می‌دهد که بیشتر حجم معاملات از این پلتفرم نبوده و معاملات از طریق سایت صورت می‌گیرد.
کلاهدوزان در این جلسه با اشاره به سهم ۲۵ درصدی تجارت الکترونیک در کشورهای منطقه، گفت: متاسفانه این سهم در کرمان حدود ۱۴ و ۱۵ درصد است که بسیار کمتر از متوسط کشورهای منطقه است.
او در این جلسه با تاکید بر متوسط راه اندازی یک بنگاه تجارت الکترونیک ۵۰ میلیون تومان است ، گفت: بایستی از این ظرفیت بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111571
1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام موضوع اینترنت همراه اول و ایرانسل شهرک هشت بهشت کنار دانشگاه باهنر افتضاح است لطفا خواهشا یه پیگیری کنید…آبرومان رفت مرکز استان متاسفم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.