خسارت سیلاب در جیرفت ۱۳۶ میلیارد تومان برآورد شد

سرپرست فرمانداری جیرفت خسارت سیل به زیرساخت های این شهرستان را ۱۳۶ میلیارد تومان برآورد و اعلام کرد که بیشترین خسارت به بخش کشاورزی، راه، برق و زیرساخت های شهری گزارش شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، احمدبلندنظر روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان در مصلای جیرفت به فعالیت سامانه بارشی در شهرستان جیرفت اشاره کرد و افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی میزان بارندگی در این شهرستان به صورت منطقه ای ۳۶ میلیمتر گزارش شد.

برگزاری ستاد بحران در بخش های شهرستان برای اولین بار

سرپرست فرمانداری جیرفت از برگزاری ستاد بحران این شهرستان در بخش های مرکزی، ساردوئیه، اسفندقه، جبالبارز و اسماعیلی خبر داد و گفت: برگزاری این نشست در بخش ها برای اولین بار در شهرستان با حضور اعضای ستاد بحران انجام شد.

بلندنظر از تصویب ۵۱ مصوبه در ستاد های بحران شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: ۱۱ بار از مناطق سیل زده بازدید کردیم.

دعوت امام جمعه برای حضور پرشور عزاداری های محرم

امام جمعه جیرفت نیز به پخش زنده مراسم پنجم محرم(چهارشنبه هفته جاری) شهرستان جیرفت از طریق صداوسیما اشاره کرد و گفت: این آیین در ساعت ۱۸ به صورت زنده پخش می شود لذا مردم حضور پررنگی در این آیین داشته باشند.

حجت الاسلام میثم تارم با بیان اینکه هیات های مذهبی با نظم این مراسم را اجرا کنند، بر باشکوه برگزار شدن مراسم عزاداری امام حسین(ع) تاکید کرد و افزود: ادارات در برگزاری این آیین مشارکت کنند.

امام جمعه جیرفت نیز از تلاش های ستاد بحران شهرستان تشکر کرد و گفت: با اقدامات بموقع و خوب به مردم خدمات رسانی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94700
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.