«روال عادی» در کرمان

«روال عادی» نوشته ژان کلود کری‌یر و ترجمه اصغر نوری است. داستان آن روایت کمیسری است که یکی از خبرچین‌های خبره خودش رو احضار می‌کند تا طبق روال عادی گزارش‌های او را دریافت کند، اما در طول داستان متوجه می‌شویم که چه اتفاقی افتاده و روال عادی بهم خورده است.

در این نمایش شاهد بازی خوب حسین محمدآبادی در نقش کمیسر و منا فارسی در نقش خبرچین داستان هستیم.

این تئاتر علاوه بر بازه زمانی گفته شده دو روز هم برای موسسه خیریه دستان سبز مهربانی اجرا دارد. این موسسه مردم نهاد، غیر دولتی و غیر سیاسی است که توسط تعدادی دانشجو به صورت داوطلبانه جهت وکمک به آزادسازی والدینی که به دلیل دیه و بدهی مالی در زندان هستند، کمک به کودکان کار، بی سرپرست، بد سرپرست و بیمار تاسیس شده است.

هزینه‌های تئاتر روال عادی به صورت وام از صندوق توسعه تئاتر دریافت شده است که در آخر همان مبلغ به صندوق توسعه بازگشت داده می‌شود.

علی نفیسی در آخر از تمامی کسانی که در این مسیر به برگزاری این تئاتر کمک کرده‌اند از جمله آقایان عبدالرضا قراری، امیرحسین طالبی و جلیل امیری تشکر کرد و گفت اکثر کارهای ما بر اساس برنامه‌ریزی قبلی است و از خیلی قبلتر تصمیم‌گیری می‌شود که بر طبق ضرورت‌ها تئاتر در چه تاریخی برگزار شود که بر طبق این برنامه احتمالا اجرای بعدی در سال ۹۸ تئاتر خرس‌های پاندا باشد.

می توانید عکس‌های تئاتر روال عادی را در  آژانس عکس کرمان‌نو  ببینید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10054
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.