مجوزهای کاغذی حذف شدند؛


همه واحدهای اقتصادی مکلف‌اند شناسه یکتا بگیرند

به گفته مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همه فعالان اقتصادی اعم از فعالان صنفی و واحدهای صنعتی و کشاورزی بایستی تا قبل از ۲۵ اردیبهشت نسبت به تبدیل مجوزهای کاغذی به مجوز الکترونیکی و اخذ شناسه یکتا اقدام کند.

به گزارش کرمان‌نو، صادق سلطانی‌نژاد مدیرکل اقتصاد و دارایی استان، دراین‌رابطه اذعان کرد: واحدهایی که مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا نباشند در دریافت برخی از خدمات دولتی دچار مشکل خواهند شد.

سلطانی‌نژاد در ادامه این نشست، در کنار سه مشکل تأمین مالی و رویه سختگیرانه تأمین اجتماعی و مالیات دسترسی به حامل‌های انرژی را از موضوعاتی دانست که در استان با محدودیت دسترسی مواجه شده و تأمین آب از مشکلات بزرگ استان است.

او در نشست خبری با اصحاب رسانه اذعان کرد: شناسایی قوانین و مقررات مخل کسب‌وکار در دستور کار وزارت اقتصاد است و تمام قوانینی که بی‌ثباتی در سیاست‌ها و مقررات ایجاد می‌کند در حال شناسایی هستند.

سلطانی‌نژاد با تأکید بر تسهیل در فرایند صدور مجوزها، گفت: از اقداماتت مهم وزارت اقتصاد صدور مجوزهای کسب‌وکار است که بیش از هزار و ۸۰۰ عنوان مجوز بارگذاری شده و در کرمان هم مجوزهایی از این بستر آماده هستند و اعتقاد ما بر این است که بایستی صدور مجوز تسهیل شود و حاکمیت نظارت پسینی خود را ارتقا دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117459
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.