اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره پرونده دلالی و ورود نهادهای نظارتی؛


دریبل فساد در فوتبال با حضور مقام ارشد فدراسیون و سرمربی لیگ برتری | ماجراهای سکه‌های اهدایی به جادوگران و مدیران فدراسیون چیست؟

بعد از دستگیری مدیران سابق باشگاه مس رفسنجان در ماه‌های اخیر حالا گفته می‌شود پای یک مدیر ارشد فدراسیون و همچنین یک سرمربی لیگ برتری نیز به پرونده دلالی باز شده است.

به گزارش کرمان‌نو، اگرچه ماهاست در مورد فسادهای مالی در باشگاه مس رفسنجان صحبت‌های می‌شود و طبق خبرها مدیران قبلی این باشگاه نیز چند ماه پیش دستگیر شده بودند؛ اما این روزها ماجرا به جاهای جدیدی رسیده است.

طبق اعترافات مدیران خاطی این باشگاه، پای ۲ مدیری دیگر نیز به این پرونده باز شده است، یک مقام ارشد فدراسیون و همچنین سرمربی لیگ برتری نیز در این پرونده دخیل بوده‌اند.
اما ماجراها از دادن سکه‌هایی در باب جادوگری و همچنین دادن سکه‌هایی به برخی مدیران، صحبت‌هایی است که مطرح می‌شود و هنوز به اثبات قطعی نرسیده است.
طبق شنیده‌ها یکی از این مدیران نیز در روزهای اخیر در کرمان برای ارائه پاره‌ای از توضیحات حاضر شده است.
حالا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای صادر و درباره روند رسیدگی به پرونده دلالی توضیحاتی ارائه کرده است.
در این اطلاعیه آمده است: تحقیقات پیرامون پرونده مطروحه که به سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود، در هماهنگی کامل با نهادهای ذی‌ربط و مراجع ذی‌صلاح در کمیته اخلاق فدراسیون در حال رسیدگی بوده و تشریفات مرتبط در دایره تحقیقات تا تعیین تکلیف پرونده و مستند به قوانین و کدهای اخلاقی فدراسیون بین‌المللی فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا و آیین‌نامه اخلاقی فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118254
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.