آمار بالای تصادفات در استان کرمان به دلیل جاده‌های نامناسب

نماینده مردم کرمان در مراسم افتتاحیه پروژه‌های فرودگاه‌های استان در فرودگاه آیت‌الله رفسنجانی گفت: استان کرمان به دلیل داشتن نقاط حادثه خیز زیاد از نظر تصادفات آمار بالایی دارد و این بسیار بد است که جاده‌های نامناسب برای ما این همه مرگ و میر به دنبال داشته باشند.

پروفسور زاهدی خطاب به وزیر راه افزود: پروژه‌های راه آهن سرعت ندارند. قطارهای خوب با کوپه‌های خوب به این منطقه نمی‌آیند چون دارای مشکلاتی در بخش ریلی هستیم.

نماینده مردم کرمان اضافه کرد: توسعه کرمان در حوزه صنایع بالاست و کرمان در سه یا چهار سال آینده قطب تولید فولاد کشور است. حجم زیاد این توسعه نیاز به توسعه ریلی دارد زیرا این حجم از تولیدات فولاد را نمی‌توان با تریلی به جاده‌ها روان کرد. خواهش می‌کنیم دستور دهید تا خط دوم نیز راه بیفتد.

او گفت: بنیاد مسکن کرمان علاقه‌مند به احداث ساختمان برای نیازمندان است اما نیاز به زمین دارد لطفاً دستور دهید این مشکل حل شود. در کمیته امداد هم 50 درصد پروژه‌ها روی زمین‌مانده و نیاز به کمک دارند در کنار این بهزیستی هم همین‌طور است که مشکلات زیادی را در پیش روی دارد که استان نمی‌تواند از عهده آن برآید. لطفاً دستور دهید تا به‌نوعی با تسهیلات کم سود یا بدون کارمزد حتی رایگان این نیازمندان را نیز کمک کنیم.

پروفسور زاهدی افزود: در بخش مسکن مهر مشکلاتی وجود دارد که هنوز حل‌نشده‌اند هم پیمانکاران حق‌دارند و هم مردمی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند به امید خانه‌دار شدن که کمک شما و دولت را می‌طلبد تا مشکل این‌ها نیز حل شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64230
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.