امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای شنبه ۱۵ شهریور ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

9:18 – معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: دلیل اصلی ورود دلال ها به بازار فرش، حضور بافندگان غیرحرفه ای است. وقتی غیرحرفه ها وارد این بازار می شوند به دلیل آنکه آن تولید با کیفیت را ندارند پس نمی تواند خودشان فرششان را عرضه کند بنابراین رو به سمت دلال ها می آورند و بازار را به چالش می کشند. / ایسنا

10:30 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: لاله زار امروز با دمای ۵ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان کرمان است.

وضعیت آب و هوای کرمان | لاله زار، خنک‌ترین نقطه کرمان

11:15 – مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از اجباری نبودن حضور دانش آموزان برای آموزش خبر داد و گفت: اولیا برای انتخاب روش آموزشی با مدیران هماهنگی لازم را انجام دهند.

اجباری نبودن حضور دانش آموزان برای آموزش در جیرفت

11:50 – قیمت طلا در بازار ایران کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم ۱۱ میلیون ۲۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز| کاهش قیمت سکه

12:45 – واکسن آنفلوآنزا که زمان تزریقش از اواسط شهریور شروع می‌شود در آستانه ورود به پاییز آلوده به کرونا در داروخانه‌ها نایاب است.

توزیع واکسن با ارائه کارت ملی،‍ پیش شرط خنده دار سازمان غذا و دارو

13:22 – استاندار کرمان در ستاد مقابله با کرونا استان اعلام کرد: هیچ اجباری برای آموزش حضوری نیست و در نهایت والدین باید تصمیم بگیرند.

استاندار کرمان: هیچ اجباری برای آموزش حضوری نیست

14:38 – رییس کل دادگستری استان کرمان از کشف و انهدام یک باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی شرکت های عشایری و اتحادیه های روستایی حواله های دولتی نانوایان در جنوب استان کرمان خبرداد.

بازداشت سه نفر به اتهام پولشویی ،اختلاس و تحصیل مال نامشروع

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55166
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.