امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:00 – رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از واگذاری پنج زمین برای ایجاد مراکز لجستیک کشاورزی در این منطقه خبر داد و گفت :با راه اندازی این مراکز زمینه صدور سریع و بموقع محصولات کشاورزی فراهم خواهد شد. / ایرنا

9:27 – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: تا ابتدای امسال وضعیت خوبی هم در قیمت و هم در توزیع لاستیک داشتیم که متاسفانه از ابتدای امسال و با افزایش دوباره قیمت دلار و محدودیت های تامین ارز ۴۲۰۰ تومانی، دوباره با کمبود لاستیک مواجه شدیم. / ایسنا

9:28 – رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از آمادگی ۹۰ واحد سردخانه در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان برای ذخیره سازی خرما خبرداد. / باشگاه خبرنگاران جوان

10:47 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز وزش باد و گردوخاک درشرق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان | وزش باد و گردوخاک در شرق استان

11:05 – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در حال حاضر از دو هزار و ۳۶۴ خدمت شناسه دار در استان ۱۸۰خدمت به شکل کاملا الکترونیک انجام می شود.

کمتر از ۸ درصد خدمات دولتی استان به صورت تمام الکترونیک انجام می شود

11:50 – قیمت طلا در بازار ایران کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم ۱۱ میلیون ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز| کاهش قیمت طلا

13:35 – استاندار کرمان با بیان اینکه سهم تعاون در اقتصاد استان کرمان باید ۲۵ درصد باشد افزود: در استان کرمان در این حوزه نسبت به میانگین کشوری ۲۰ درصد پایین‌تر هستیم.

سهم تعاون در اقتصاد استان باید به ۲۵ درصد برسد

14:36 – مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان اعلام کرد: نماز جمعه این هفته در تمام استان به جز کرمان، زرند، کوهبنان و پابدانا برگزار می‌شود.

اقامه نماز جمعه در تمام استان به جز ۴ شهر

15:14 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

مجموع جانباختگان کرونایی استان به ۷۲۸ نفر رسید| بستری ۴۰ بیمار جدید

15:49 – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: هدف از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در راستای توزیع عادلانه و مطلوب سوخت به مصرف کنندگان واقعی با قیمت یارانه ای است .

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان کرمان کلید خورد

16:09 – تصمیم یکباره وزیر آموزش پرورش برای بازگشایی مدارس در همه مناطق از ۱۵ شهریور ماه اگرچه عده ای را مبهوت کرد اما ‍دور از ذهن هم نبود.

دلیل تصمیم یکباره وزیر برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری چه بود؟

16:23 – دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق کرمان گفت: در تجارت با افغانستان عملا صادرات واقعی صورت نمی گیرد، تنها اتفاقی که می افتد این است که محصول از مرز خارج می‌شود.

صادرات واقعی در تجارت با افغانستان صورت نمی گیرد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55067
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.