امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:02 – مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در مسائل اجتماعی اگر بخواهیم با مردم شفاف باشیم، نباید آدرس غلط بدهیم. باید در بیان واقعیت‌های اجتماعی صادقانه عمل کنیم و مسایل اجتماعی را کتمان نکرده بلکه باید عریان مطرح کنیم. / ایسنا

9:08 – مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به اینکه ۳۰ تا ۴۰ درصد تولید خون استان مربوط به بیماران تالاسمی است اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیماران تالاسمی در استان کرمان زیاد است به طوری که ۸ درصد بیماران تالاسمی نیاز به خون کشور در استان کرمان وجود دارند که باید نگاه ویژه ای به این افراد داشته باشیم. / ایسنا

10:24 – طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان ، با مثبت شدن تست ۶ نفر دیگر ،طی ۴۸ ساعت گذشته، آمار بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان با احتساب بیماران قبلی به عدد ۳۹۷ نفر رسید.

ثبت یک فوتی ناشی از کرونا در شهرستان زرند | مجموع فوت شدگان: ۱۰ نفر

10:44 – کارشناس هواشناسی کرمان امروز با پیش بینی وقوع طوفان شن و خاک در شهرستان‌های فهرج و ریگان،گفت: کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در شرق استان کرمان دور از انتظار نیست.

وضعیت آب و هوای کرمان چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ | کاهش کیفیت هوا در شرق استان

11:16 – عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا گفت: درخواست من این است که این آزمون یک ماه دیگر به عقب انداخته شود یا با رعایت فاصله فیزیکی در محیط باز برگزار شود.

درخواست برای برگزاری کنکور در فضای باز

11:27 – سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها نهمین مرحله از یارانه معیشتی را یک روز زودتر و راس ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹ مردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

واریز یارانه معیشتی مرداد، یک روز زودتر

12:18 – قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون ۳۴۰ هزار تومان تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۸ مرداد ۹۹ | افزایش قیمت سکه

12:39 – رییس اتاق اصناف کرمان گفت: بیش از ۹۶ درصد واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و موارد محدودی وجود داشته که تذکرات به آنها داده و دو الی سه مورد واحد صنفی نیز پلمب شده است. / ایسنا

13:10 – دانشمندان دانشگاه آکسفورد در تحقیقی که به تازگی انجام دادند، اظهار کردند: امکان ابتلای افراد قدبلند به ویروس کرونا بیش از دیگران است.

احتمال ابتلا به کرونا در افراد قد بلند بیشتر است

13:36 – نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در حاشیه آیین تشییع پدر شهیدان انجم‌شعاع گفت: وظیفه ما است که قدردان پدران و مادران شهدا بوده و به وظیفه خود نسبت به خانواده شهدا عمل کنیم.

قدردانی از خانواده شهدا وظیفه ما است

14:41 – ۴مرداد بود که رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از لغو کنکور ارشد ۹۹ در صورت تصویب طرح دو فوریتی آن خبر داد سازمان سنجش اما امروز جزئیات دستورالعمل بهداشتی کنکور ارشد را اعلام کرد.

از ماجرای طرح دو فوریتی لغو کنکور ارشد تا اعلام جزئیات دستورالعمل بهداشتی سنجش

14:48 – مدیرکل نوسازی مدارس کرمان با اشاره به افزایش گرایش ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی گفت: این مساله آموزش و پرورش کرمان را با کمبود فضای آموزشی مواجه کرده است.

کمبود فضای آموزشی در کرمان

15:45 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند | تعداد کل فوتی‌ها: ۴۱۴ نفر

16:09 – در راور طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور، با شناسایی ۸ مورد جدید کرونا آمار بیماران کرونایی در این شهرستان با احتساب بیماران قبلی به عدد ۱۹۵ نفر رسید.

۸ مورد مثبت جدید کرونا در شهرستان راور شناسایی شد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53314
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.