رئیس پلیس گردشگری استان کرمان اعلام کرد


برخورد پلیس گردشگری با مجریان تورهای غیرمجاز در استان

رئیس پلیس گردشگری استان کرمان از شناسایی ۲۴ نفر از مجریان تورهای غیرمجاز گردشگری در استان کرمان خبر داد و گفت: با متخلفان تورهای غیرمجاز برخورد می‌شود.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، معنویان رئیس پلیس گردشگری استان کرمان در این باره گفت: این افراد طی پایش‌های انجام‌گرفته و با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی شناسایی و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

 رئیس پلیس گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه رفسنجان و سیرجان جزء شهرستان‌هایی هستند که بیشترین تورهای غیرمجاز در آنها اجرا می‌شود، افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی در شناسایی این تورها کمک زیادی به مجموعه پلیس گردشگری استان می‌کند.

 او با تأکید بر اینکه افرادی که فرهنگ بومی هر منطقه و اصول گردشگری را زیر پا بگذراند با آنها برخورد خواهد شد، ادامه داد: متأسفانه بسیاری از مردم با دیدن تبلیغات تورهای گردشگری با قیمت‌های ارزان، اطلاعات کافی در خصوص احتمال تخلف در این تورها را کسب نمی‌کنند.

 معنویان افزود: از تمام گردشگران درخواست داریم برای حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی نکنند.

 رئیس پلیس گردشگری استان کرمان به وظایف این پلیس اشاره کرد و گفت: شناسایی و معرفی تورهای غیرمجاز، ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از قبیل معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن اقامتی و… از جمله وظایف پلیس گردشگری محسوب می‌شود که تاکنون فعالیت‌های شایسته‌ای دراین‌خصوص انجام شده است.

 معنویان در ادامه افزود: پلیس گردشگری باید با ایجاد امنیت برای گردشگران داخلی و خارجی و جلوگیری از جرائم معرف خوبی برای استانش باشد.

 او ادامه داد: پلیس گردشگری استان با همکاری دفتر خدمات مسافرتی کبوتران حرم راه‌اندازی شده و نیروهایی که در طرح مذکور همکاری دارند، آموزش‌های لازم و مرتبط را فراگرفته‌اند.

 رئیس پلیس گردشگری کرمان با اشاره به نشست این مجموعه با فرمانده انتظامی استان خبر داد و اظهار کرد: در این نشست بر همکاری بیشتر نیروی انتظامی با پلیس گردشگری تأکید شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108708
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.